Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wyświetliłam przed chwilą swoje aukcje charytatywne i ze zdziwieniem zauważyłam przy niemal wszystkich znaczek "dostawa jutro". Pytam, jak? Wystawiając, zaznaczyłam wysyłkę 1 dzień, czasem nawet 2. Jest 15.30. Jakim cudem rzecz zakupioną teraz ktoś otrzyma jutro? Priorytet na poczcie można nadać do 15, inpost chyba jeszcze wcześniej. Poza tym szanowne Allegro, ja się dziś już nigdzie nie wybieram! Wprowadzacie w błąd kupujących, a negatywa zarobię ja. Co się zapewne skończy zawieszeniem konta z automatu, bo przy tak marnej ilości komentarzy, jeden negatyw będzie gwoździem do trumny.
@dla_Pawelka sprawdziłam Twoje oferty i w większości przewidywana dostawa to obecnie poniedziałek 20.12.2021.
Wyjątek stanowi ta oferta w jej przypadku jako metody dostawy podałaś tylko odbiór osobisty i przesyłkę e-mail, a podczas tworzenia tej oferty zadeklarowałaś, że wyślesz towar w ciągu 24 godzin, dlatego pojawia się informacja o dostawie jutro.
Zmieniłam czas dostawy we wszystkich aukcjach na dłuższy żeby uniknąć problemów. W żadnej z ofert nie miałam wysyłki w ciągu 24 godzin, ponieważ nie jestem w stanie zagwarantować wysyłki natychmiast. Często wysyłam wcześniej i dlatego Allegro automatycznie zmniejszyło mi czas dostawy. Przede wszystkim jednak opiekuję się niepełnosprawnym synem i nie zawsze mogę wyjść na pocztę. W tej chwili mając tak długi czas wysyłki, możliwość sprzedania czegokolwiek spadnie pewnie do zera. Ale nie miałam wyjścia. Nie ma żadnych szans dostarczenia towaru na drugi dzień, gdy sprzeda się go po 15.00. A nawet wcześniej, trzeba rzecz odszukać, spakować. Rozumiem, że chcecie zdobyć jak największą liczbę klientów, ale trzeba myśleć realnie.
witaj w klubie:))Allegro czaruje jak może kupujących a my sie tłumaczymy bravo Allegro!!! jeszcze niżej spadacie..Ludzie tracą zaufanie do tego serwisu a sprzedający szukaja innych opcji @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ po co wprowadzacie taki zament?skoro wysyka jest 2-3 robocze to jakim prawem piszecie że pojutrze u ciebie??często sa tu jednoosobowe firmy i przed swietami powinniście wydłużyć o 1 dzień termin dostawy ! zamiast klientów w bład wprowadzać! Bo wczesniej wysyłałes wczesniej... no ok.mogłem to wysyłałem a teraz jest taki nawał zamówień że nie mogę i tyle. Chyba mam swoje prawa.Żądam usuniecia wprowadzających w bład komunikatów dla klienta.Pozdrawiam albo nie