Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
od 2 miesięcy wypłaty z PayU są w trakcie weryfikacji. Czy może ktoś wie dlaczego to tak długo trwa? Chciałabym móc wypłacić w końcu pieniążki 😛
@SENSE__of__STYLE czy po zmianie numeru konta do wypłat wysłałaś ponownie przelew weryfikacyjny? Jeśli tak, to prześlij proszę jego potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl
Tak, wysyłałam. Wysłałam również maila
@SENSE__of__STYLE dziękuje za potwierdzenie! Środki są dostępne na saldzie operatora PayU, a przelew zrobiłaś dla operatora Przelewy24, dlatego wejdź proszę jeszcze raz do zakładki Ustawienia wypłat i wykonaj przelew weryfikacyjny w części poświęconej operatorowi PayU.
Czyli na nowo muszę ustawić konto do wypłat? Nie da się wysłać przelewu tylko do PayU.
@SENSE__of__STYLE zmień proszę coś drobnego np. dzień w jaki masz wypłaty, albo częstotliwość wypłat, wtedy pojawi się link do banku w części operatora PayU 🙂
Zmieniłam dzień wypłat, niestety nie pojawił się link do banku.
@SENSE__of__STYLE ok, dziękuję za informację, już to konsultuję i dam znać, gdy dostanę odpowiedź 🙂
Dzięki
@SENSE__of__STYLE Twoja sprawa jest wciąż wyjaśniana, muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Na pewno dam znać, gdy wypłaty będą aktywne.
Dobrze, dziękuję za odpowiedź
@SENSE__of__STYLE wracam z potwierdzeniem - wypłaty od PayU są już aktywne na Twoim koncie. Możesz zlecić wypłatę w tej zakładce.