Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W momencie kiedy wciskam "zamów przesyłki" otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika". Inpost.
Proszę o pomoc.
@lomb_centrum Podaj mi proszę przykładowe numery przesyłek, których dotyczy ta sytuacja.
Otóż numeru paczki nie ma jeszcze.
Wchodzę w "zamówienia od kupujących" -> Nadaj przesyłkę -> Wybieram "paczka", "gabaryt" -> "zapisz", w kolejnej zakładce "zamów przesyłki" i dostaję komunikat "Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę" i "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika"
@lomb_centrum W takim razie poproszę o numer zamówienia.
d7edd6f0-76da-11ed-af82-953b957b4064
Dodam, że z poziomu strony Inpostu i imporcie przesyłki z allegro paczkę normalnie mi zatwierdza.
@lomb_centrum Skonsultowałam tę sprawę i dostałam informację, z której wynika, że niestety nie możemy pomóc. Konieczny jest bezpośredni kontakt z InPostem w tej sprawie.