Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczemu wysłane paczki w terminie obniżają mi jakość sprzedaży ?
Wsadziłem paczke do paczkomatu inpost przed upłynieciem zakończenia wysłania a i tak została mi obniżona jakość sprzedaży. Z waszym rozliczeniem jakośći sprzedaży skąd mam wiedzieć kiedy kurier po tą paczkę przyjedzie do paczkomatu?
627400217405326118550691
627400217441922120798614
627400217497500126009706
- to są numery przesyłek o których powyżej mowa
prosze równiez o anulowanie nadanie ujemnych punktów jakości sprzedaży z zamówienia
,,A0016228G3,, , ponieważ wysyłka została anulowana
Olej temat , niedługo na alliexpress będzie można sprzedawać...albo juz można...z znacząco niższymi opłatami od sprzedaży...
Wpadłeś jak śliwka w kompot. Nie liczy się to kiedy nadasz paczkę w maszynie, liczy się czas odbioru tej paczki czyli zeskanowania przez kuriera. Masz ustawiony późny czas wysyłki tego samego dnia? Nie licz na to że paczka nadana w maszynie będzie traktowana jako nadana na czas dopóki kurier jej nie odbierze. Musisz nadawać paczki danego dnia przed kurierem, aby allegro nie poleciało po jakości. Teraz nic już z tym nie zrobisz. Czytaj regulaminy allegro a w szczególności te najmniejszym drukiem.
To, że wrzuciłeś do paczkomatu nie jest równoznaczne z nadaniem. Jest nadana w momencie wyjęcia przesyłki przez kuriera. Dowiedz się jaka jest godzina graniczna w Twoim rejonie https://inpost.pl/godziny-odbiorow (u mnie jest to 14:00) i musisz wrzucić przed tą godziną, żeby była nadana w tym samym dniu.
To zależy czy patrzymy pod względem prawnym czy polityki Allegro.
Zgodnie z prawem pocztowym umieszczenie przesyłki w automacie nadawczym jest jej nadaniem. Tak samo stanowi regulamin Inpostu.
A jakość sprzedaży określa Ci Inpost czy Allegro? 😉 Tu się nie polemizuje, masz narzucone i tyle.
@mw_speedshop sprawdziłam zamówienia nadane z InPost i widzę, że deklarowana wysyłka dla wskazanych zamówień to 14 października, natomiast paczki umieściłeś w punkcie o godzinie 23:55.
Dla zamówień z nadaniem w punkcie, czas wysyłki liczymy od momentu zeskanowania paczki przez kuriera, a nie od momentu umieszczenia jej w punkcie nadawczym.
Żeby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, zachęcam do sprawdzenia godzin granicznych przewoźników w miejscowości, z której wysyłasz zamówienia. Dzięki temu będziesz mógł mieć pewność, że kurier odbierze paczkę jeszcze tego samego dnia (najlepiej paczki umieścić w punkcie przed godziną graniczną). Tutaj dowiesz się więcej na ten temat.
W kwestii przesyłki o numerze A0016228G3 - widzę, że paczka jest w doręczeniu. Jeżeli klient zrezygnował i zwróci do Ciebie zamówienie, w pierwszej kolejności musisz zlecić zwrot pieniędzy do klienta, a następnie złożyć wniosek o rabat transakcyjny. Tutaj znajdziesz instrukcję krok po kroku, jak to zrobić. W momencie kiedy spełnisz te warunki, będziemy mogli podjąć decyzję o wykluczeniu przesyłki z jakości Twojej sprzedaży.