Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
od kilku dni usiłuję zwrócić klientowi pieniądze za zwrot. Na koncie nie mam wystarczających środków do zwrotu.
Przechodzę przez wszystkie zakładki do okna wpłać środki do zwrotu, niestety nie działa przycisk - przejdź do płatności. Zgłaszałam sprawę do Allegro z zrzutami ekranu i filmikiem, do tej pory mi nie odpowiedzieli.
Zwracałam już pieniądze w ten sposób i wszystko działało. Znalazłam jedną różnicę, do tej pory wszystkie płatności były realizowane przez PayU, ta jedna jest przez przelewy24 - czy powinnam aktywować płatności przelewy24, czy to nie ma nic wspólnego z możliwością doładowania konta dla zwrotu pieniędzy ?
Proszę o pomoc bo zaraz dostanę niezasłużoną negatywną opinię.
Pozdrawiam
Oczywiście ze musisz aktywować a jak wypłacasz skoro nie masz aktywowanych Przelewy24?
Mam ustawione wypłaty z konta, automatycznie, w każdy dzień roboczy, ten przelew (co ma być do zwrotu) też przyszedł na moje konto zgodnie z tymi ustawieniami
Jak przeszedł to wygląda na to ze masz aktywowane Przelewy 24!
No to dlaczego nie mogę doładować konta do zwrotu ? Już poprosiłam kupującego o nr
konta do zwrotu, na razie milczy, ale na przyszłość chciałabym uniknąć podobnego problemu.
A to można doładować??? Moim zdaniem trzeba ustawić wypłaty rzadziej niż codziennie aby sie większa kwota uzbierała a i tak to nie daje gwarancji ze nam to fos pomoże
@Dewocjonalia_ML @Monika__L Lepsze nie mieć automatycznych wypłat, ale na zwykłym Allegro można doładować do kwoty zwrotu, na AL nie da się doładować trzeba zwrócić na konto wskazane przez kupującego.
Chyba wyłączę automatyczne wypłaty, a pieniądze będę trzymać przez 14 dni od sprzedaży, bo posiadanie środków jeszcze nie przesądza o możliwości wykorzystania ich na zwroty, jak się dowiedziałam muszą być od tego samego operatora, tzn. jak chcesz oddać wpłatę PayU to musisz mieć środki na PayU, jak chcesz oddać wpłatę przez przelewy24 to analogicznie.