Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłacił zakup z wysyłką 8.99 zł paczkomat Inpost o 17.55
Opłaciłem 8.99 zł . spakowałem i o godzinie 19.13 przesyłka była już w paczkomacie , o 20.21 zgłosił zwrot. Przesyłka jest w paczkomacie ja opłaciłem 8.99 zł żeby ją tam umieścić jeszcze nie wyszła z paczkomatu a teraz zgłoszony zwrot . Czy ktoś może pomóc i podpowiedzieć co mam zrobić .
Nic, wróci a co zrobisz teraz. Teraz musisz zwrócić środki kupującemu i to całość.🤗
No tak ale żeby wysłać tą przesyłkę musiałem stracić 8.99 zł czyli to przepadło ?
☹️ tak jesteś w plecy. Gdybyś nie umieścił w maszynie to mógłbyś dostać zwrot za niewykorzystana etykietę.
@WIECZOREKPL
A co za różnica czy zwrot zgłosił teraz, czy zgłosiłby go 14 dni po odebraniu przesyłki? Przy odstąpieniach od umowy konsumentów zawsze zwracasz koszt wysyłki i jesteś w plecy. Trzeba tak skalkulować marżę, by uwzględnić w tym takie zdarzenia.
Czyli za zakup tego klienta przez pomyłkę muszę stracić 8.99 zł ???
OK. czyli rozumiem że zwracam wpłatę kupującemu dopiero jak przesyłka wróci do mnie a nie już teraz gdy dopiero jest w drodze do klienta ?
@WIECZOREKPL Zwracasz bezzwłocznie, masz na to 14 dni ale możesz wstrzymać się do czasu zwrotu towaru.
@WIECZOREKPL oczywiście poczekaj jak wróci, bo teraz oddasz a klient odbierze paczkę i będziesz w plecy 🙂
@WIECZOREKPL napisz do InPost aby zwrócili do nadawcy.
@WIECZOREKPL
Prosimy o bezpośredni kontakt na pomoc@inpost.pl z opisem sprawy, podaniem numeru przesyłki i numeru telefonu. Będziemy mogli zweryfikować wówczas sytuację.
Może coś się uda odzyskać, pisz do InPostu.🤗