anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dobry wieczór . Kupujący opłacił zakupiony przedmiot z wysyłką Inpost paczkomat 8.99 zł

MAMY ROZWIĄZANIE!
WIECZOREKPL
#11 Animator#

Opłacił zakup z wysyłką 8.99 zł paczkomat Inpost o 17.55 

Opłaciłem 8.99 zł . spakowałem i o godzinie 19.13 przesyłka była już w paczkomacie , o 20.21 zgłosił zwrot. Przesyłka jest w paczkomacie ja opłaciłem 8.99 zł żeby ją tam umieścić jeszcze nie wyszła z paczkomatu  a teraz zgłoszony zwrot . Czy ktoś może pomóc i podpowiedzieć co mam zrobić .

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Nic, wróci a co zrobisz teraz. Teraz musisz zwrócić środki kupującemu i to całość.🤗

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

No tak ale żeby wysłać tą przesyłkę musiałem stracić 8.99 zł czyli to przepadło ?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

☹️ tak jesteś w plecy. Gdybyś nie umieścił w maszynie to mógłbyś dostać zwrot za niewykorzystana etykietę.

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@WIECZOREKPL 
A co za różnica czy zwrot zgłosił teraz, czy zgłosiłby go 14 dni po odebraniu przesyłki? Przy odstąpieniach od umowy konsumentów zawsze zwracasz koszt wysyłki i jesteś w plecy. Trzeba tak skalkulować marżę, by uwzględnić w tym takie zdarzenia.

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

Czyli za zakup tego klienta przez pomyłkę muszę stracić 8.99 zł ???

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

OK. czyli rozumiem że zwracam wpłatę kupującemu dopiero jak przesyłka wróci do mnie a nie już teraz gdy dopiero jest w drodze do klienta ?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL Zwracasz bezzwłocznie, masz na to 14 dni ale możesz wstrzymać się do czasu zwrotu towaru.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL oczywiście poczekaj jak wróci, bo teraz oddasz a klient odbierze paczkę i będziesz w plecy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL napisz do InPost aby zwrócili do nadawcy.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@WIECZOREKPL 

Prosimy o bezpośredni kontakt na pomoc@inpost.pl z opisem sprawy, podaniem numeru przesyłki i numeru telefonu. Będziemy mogli zweryfikować wówczas sytuację. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Może coś się uda odzyskać, pisz do InPostu.🤗

oznacz moderatorów