Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedajemy zamienne części samochodowe i akcesoria. Stworzyliśmy własną markę na podstawie prowadzonego przez nas sklepu. Posiadamy wykupione kody EAN do naszych produktów. Wystąpiliśmy również do Urzędu Patentowego o zastrzeżenie znaku firmowego. W jaki sposób można będzie dodać naszą markę w tych kategoriach?
@Autoruso jeśli chcesz dodać swoją markę:
Jeśli korzystasz z formularza wystawiania, kliknij znak zapytania przy odpowiednim parametrze. Wówczas wyświetlimy Ci sekcję "Zaproponuj odpowiednią wartość".
Gdy sprawdzimy Twoje zgłoszenie, o naszej decyzji damy Ci znać mejlowo.
Posiadamy własne kody ean do każdego produktu. Zastrzegliśmy nasz znak firmowy. Linki do GS1 oraz do zastrzeżonego znaku dołączyliśmy w formularzy. Mimo to do wszystkich zgłoszeń otrzymaliśmy komunikat o treści: odrzuciliśmy zgłoszoną przez Ciebie wartość Autoruso, ponieważ informacja o tej marce nie znajduje się na oficjalnych stronach zajmujących się rejestrowaniem marek. Sprawdź, do których kategorii jej nie dodaliśmy. W jaki sposób moge więc udowodnić posidanie własnej marki. Dodoam, że zdjęcia produktu z naszymi opajoiwaniami i kodami ean również przesłałem w formularzu.
Wysłałem zapytanie poprzez formularz. Wcześniej można było poprzez forum zgłosić sprawę i na podstawie zdjęć i kodów ean dodawano markę? Obawiam się, że poprzez formularz jak zwykle otrzymamy tylko informację od bootów czyli masło maślane. Nie można tego zgłosić jakoś prościej za waszym pośrednictwem?
@Autoruso Przykro mi, ale nie. W sprawie odrzucenia wartości skontaktuj się przez formularz.
Już to zrobiłem. Czekam na odpowiedź. Dlaczego innym dodajecie tą wartość tylko poprzez opis na forum i w ten sposób pomagacie błyskawicznie a ja musze bawić się w formularze na które nigdy nie ma sensownej odpowiedzi?
@Autoruso Jeśli ktoś wydał decyzję, że odrzuca Ci dodanie wartości to trzeba to wyjaśnić. Ja niestety nie mam dostępu do tego typu zgłoszeń.
@Autoruso Widzę Twoje zgłoszenie i ponaglę sprawę.
ok dziękuję. Czekam na odpowiedź i zgłoszę się z rezultatem. 🙂 Pozdrawiam
Niestety nikt na poważnie nie zajął się moja sprawa. Zgodnie z zaleceniami skontaktowałem się przez formularz i na państwa prośbę przesłałem wymagane dokumenty i linki do naszych produktów. Po dwóch dniach otrzymałem jednak informacje zwrotna, że należy w tej sprawie kontaktować się tylko przez stronę. Absurd jak zawsze. Przecież ja już to zrobiłem raz i dlatego kontakt z wami gdyż wasz system mimo spełniania wymogow z góry wszystko odrzuca. W jaki inny sposób to zrobić i wyjaśnić sprawe skoro jak zwykle bawimy się w odbijanie piłeczki?
@Autoruso Bardzo mi przykro, ale nie mogę zrobić nic więcej niż doradca. Kontynuuj proszę korespondencję w zgłoszeniu 48733689.
Tylko że ta korespondencja jest bez sensu i pozostaje bez odpowiedzi. Doradca nic nie wie i nic nie może zrobić odsyłając mnie z powrotem na początek tej samej drogi. To niestety nie działa. Absurd. Cała ta obsługa allegro to jeden wielki bałagan. Tu nic nie działa prawidłowo i nikt nic nie może. System nie działa prawidłowo, a doradca każe mi z niego korzystac. W ten sposób to można grać w tenisa a nie rozwiązywać problemy. Rozumiem, że nic nie można już zrobić i pomimo tego, że z mojej strony wszystko jest prawidłowo zgłoszone to i tak to nie zadziała i nic się nie da zrobić?