Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.. Klient jakiś czas temu pomylił się i kupił o jedną sztukę za dużo. Teraz chciałby zwrócić przez allegro. Tutaj pojawia się problem. Nie miałem w tej ofercie ustawionych zwrotów ani reklamacji, moje niedopatrzenie. Teraz jak ustawiam w tej ofercie to temu Panu nadal się nie pojawia opcja zwrotu przez allegro. Co w takiej sytuacji?
Wstecz to raczej nie zadziała. Niech ci zwróci przedmiot, ty mu oddasz pieniądze na podane przez niego konto i chyba tylko tak się da.
Tak też myślałem ale poczekam jeszcze na pewną odpowiedź któregoś z moderatorów. @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak też myślałem ale poczekam jeszcze na pewną odpowiedź któregoś z moderatorów. @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ZmpMarketing Innego wyjścia niż proponuje @Client:101806177 nie ma. Nie zmienisz nic, w ofercie sprzedanej. Nawet moderacja nie pokusi się o zmiany w takiej ofercie to jest „materiał dowodowy” i musi pozostać niezmienny.
@ZmpMarketing Potwierdzam to, co napisali @Agent051 i @Client:101806177 .