Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem.
W ustawieniach konta dodałem dodatkowy adres email.
Niestety na dodany adres mailowy nie przychodzą żadnej wiadomości z allegro. Zupełnie nic!
Tylko na adres główny.
O co chodzi?
Coś gdzieś jeszcze muszę zmienić w ustawieniach?
@mako_smart, mejle od Allegro zawsze przychodzą na adres główny. Adresy dodatkowe umożliwiają wysyłanie wiadomości (np. przez Twoich pracowników). Jest to przydatne, gdy kilka osób pracuje na jednym koncie Allegro - dodatkowy mejl może służyć odpowiadaniu na pytania kupujących. 🙂
A w jaki sposób można ten problem rozwiązać?
Potrzebuję aby maile trafiały na jeszcze jeden mail.
@mako_poznan, spróbuj w takim razie przekierowania mejli bezpośrednio z domyślnej skrzynki odbiorczej. 🙂
Przekierowanie nie jest rozwiązaniem.
Jak działa abonament? Zakładka uprawnieni użytkownicy? Czy dodanie takiego użytkownika to dodanie adresu mailowego i na konto użytkownika przychodzą maila czy też nie?
@mako_smart W zakładce "Uprawnieni użytkownicy" możesz umożliwić dostęp pracownikowi do Centrum Wiadomości, zakładki Zamówienia, Moje Oferty i wiele innych (przeczytasz o tym w artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konto/uprawnienia-do-konta-9gMljzKnwCe). Jednak dodanie uprawnień użytkownikowi nie wpłynie na wiadomości mejlowe.
Czy masz na myśli jakieś konkretne wiadomości od Allegro? Daj znać, być może istnieje inne rozwiązanie
Chodzi mi o wiadomość związane z rachunkowością. Czyli te o tytule: "Wypłata środków" i "Już czas! Ureguluj rachunek na Allegro".
@mako_smart Powiadomienia są wysyłane tylko na adres mailowy, na który zarejestrowane jest Twoje konto - główny adres podany w ustawieniach.