Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym poruszyć temat dodawania faktury w panelu zamówienia. Czy tylko ja mam taki problem, że połowa klientów nie potrafi odnaleźć i pobrać dodanej tam faktury? Pomimo wysyłania mailem instrukcji pobrania faktury do każdego zamówienia, otrzymuję ciągłe wiadomości i telefony z prośbą o jej przesłanie.
Może wypadałoby jakoś uprościć tę opcję dla klientów, ponieważ na ten moment trochę mija się z celem. Założenie jest proste, ale niestety nie działa tak, jak powinno. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zgadzam się z tym, ale pamiętaj allegro nie jest od nauki ani od pomocy dla sprzedawcy, sa tylko od zdzierania prowizji. Sprzedajesz na allegro i musisz się liczyć z tym że w razie problemów nawet nie z twojej winy i tak allegro stwierdzi że jesteś winien, bo sprzedawca jest wszystkiemu winien. Nie licz na to że allegro co tej sprawie zmieni, a jak zmieni to jeszcze bardziej na gorsze i nie będziesz umieszczał tylko w jednym miejscu faktury a w kilku np. dla kupującego, dla allegro, dla Urzędu Skarbowego itd rozbiją z osobna na kilka rubryk. Do tego są zdolni i to w trybie natychmiastowym.
@Powoskowani_pl załączaj fakturę w przesyłce , a problem PRAWIE zniknie .
Wcześniej dołączaliśmy papierową fakturę do paczki, ale również było sporo klientów, którzy "żadnej papierowej faktury nie dostali". Myślałem, że dodawanie jej w panelu coś poprawi i przy okazji zmniejszy zużycie papieru, ale niestety widzę, że jest jeszcze więcej roboty.
@Powoskowani_pl Cześć 🙂 Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoim spostrzeżeniem. Faktury są widoczne w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione, w mojej opinii jest to dość logiczne umiejscowienie. Czy masz jakąś sugestię, gdzie mielibyśmy te faktury przesyłać i jak można uprościć tę opcję? Przekażę wtedy Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym obszarem - zobaczymy, co da się zrobić 🙂
Jeśli się nie mylę, to pobranie faktury wymaga jeszcze rozwinięcia kilku zakładek:
moje zakupy -> szczegóły zakupu -> rozwiń szczegóły zakupu. Być może dla klientów jest to zbyt skomplikowane. Ciężko mi zasugerować lepsze rozwiązanie, ponieważ tak, jak ktoś niżej napisał, klient otrzymuje też maila z fakturą, więc w takim przypadku trudno mi zrozumieć skąd tak dużo problemów.
@Powoskowani_pl faktura przychodzi na maila nic nie trzeba pobierać ani kombinować ( oczywiście jest też w panelu allegro ) ale można bez problemu se wydrukować z maila 🙂
Właśnie zastanawiałem się, czy klienci dostają również te faktury na maila. Skoro tak, to ciężko mi zrozumieć dlaczego jest tyle problemów z ich pobraniem. Czasem próbuję dodatkowo wytłumaczyć klientowi, gdzie znajdzie fakturę, ale mimo to zawsze efekt jest ten sam.
@Powoskowani_pl bardzo często kupujący posiada apkę allegro a nie apkę własnej poczty więc i nie bardzo mogą sobie z tą fakturą na telefonie poradzić, co najwyżej sobie na nią popatrzeć.
Tak samo dużo kupujących w ogóle poczty nie sprawdza.
U mnie na ok 100 faktur papierowych miesięcznie może zdarza się jedna którą muszę wysyłać jeszcze raz bo kupujący zniszczył albo wyrzucił przez pomyłkę. Czasem zdarza się że ktoś chce efakturę ale to tak samo może raz na miesiąc.
Więc chyba lepiej zostać przy papierowych.
U nas n odwrót - przy 200 fakturach - minimum 50 twierdzi, że w paczce nie było. Po podesłaniu filmiku z pakowania nagle przestają się kłócić i grzecznie proszą o przesłanie.
U mnie tak samo 3/4 klientów twierdzi że nie ma FV
dokładnie tak, toteż ja zrezygnowałam z dołączania jej na allegro. Wysyłam z powrotem papierowe. Zdarza się, że ktoś twierdzi że nie ma, ale bardzo sporadycznie. Przeglądamy monitoring i informujemy, w który dokładnie narożnik została wsadzona 🙂
Przecież jest dobrze, masz mail masz system masz papierową i co jeszcze?