Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Mam taki przypadek - ze względu na opóźnienie z wysyłka towaru - dokonałem ZWROTU pieniędzy - na zadanie klienta - ale w miedzy czasie towar został wysłany i klient go odebrał i nie zwrócił.
Czy mam jakaś jeszcze szanse na odzyskanie pieniędzy lub towaru ?? Czy allegro może jakoś w tej kwestii mnie wesprzeć ??
Pozdrawiam
@topsklep24_pl Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi. Sprawdzę czy możemy pomóc.
Proszę bardzo - nr zamówienia
653b03c3-5215-11ec-95de-c174bcd2e5bc
@topsklep24_pl Dziękuję. Poprosiłam odpowiedni zespół o kontakt z kupującym w tej sprawie. Mam nadzieję, że to pomoże.
Dziękuję bardzo 🙂
Pozdrawiam Konrad