Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobrý deň.Mam aktivované smart doručenie zadarmo a pri poslednej objednávke malo byt doručenie zadarmo od 12,90 za nákup,môj nákup mal hodnotu 14,02 a bolo mi započítané aj doručenie zadarmo 3,49.ako je to možné? Ďakujem za odpoveď. Monika Škorcová
Wykupienie usługi smart nie oznacza że przesyłka jest darmowa. Sprzedawca u którego kupujesz musi również udostępniać taką opcje wysyłki SMART (oferta musi być oznaczona)
Dobrý deň,
v tomto prípade došlo k tomuto problému (viď. na priloženom snímku obrazovky). Môže za to zvolený spôsob doručenia. Pri výbere doručenia na výdajné miesto by Vám Smart fungoval bez problémov od 12,90€. Do budúcna určite odporúčame prečítať si informácie detailnejšie, aby ste sa vyhli podobnému problému. Aj napriek tomu nás vzniknutá situácia naozaj mrzí.
Jak znam życie, to będzie subiektywny negatyw od niezadowolonego klienta, naprawdę współczuje z ludźmi którzy sprzedają na tamte rynki😔