Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jaki jest adres mailowy do zlozenia skargi odwolawczej na dzialanie pracownika allegro.
Pracownik zablokowal konto sprzedazy ponad 2 tygodnie temu. Powodem byla wg niego niewystarczajaca satysfakcja klientow. Pomine fakt, ze kilku klientow wystawilo komentarze nieadekwatne do stanu faktycznego to pracownik allegro w mailu stwierdzil, ze 100% kont radzi sobie lepiej.
W zwiazku z tym mam podstawy aby sadzic, ze pracownik jest niekompetentny.
Z powazaniem
Odwołanie od decyzji pracownika Allegro możesz złożyć przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Sprawa trafi do osoby na wyższym stanowisku.
@alleloombard641 dziękuję za kontakt z nami! Widzę, że w wiadomości e-mailowej otrzymałeś wyjaśnienie działań Pracownika. Dane w zakładce jakość sprzedaży są wyliczane raz dziennie i zawierają informacje z ostatnich 30 dni, różnice wyników podanych przez moją koleżankę wynikają z tego, że sprawdziła je wczoraj (gdy odpisała na wiadomość), a Ty sprawdziłeś je dzisiaj.
Pozostaje pytanie skad pracownica wziela informacje o tym, ze 100% kont radzi sobie lepiej.
W jaki sposób mogę złożyć skargę/reklamację na postępowanie pracownika. Szukam linku, informacji... Czy Was nie obowiązują jakieś przepisy?
Tylko poprzez kontakt, inaczej się nie da.
Mam ten sam problem z jakością obsługi allegro. Dyskusja zalozona tygodnie temu, allegro protect też poinformowane i... brak działań. Okazało się że doradca smaku jaki sie wypowiadali w imieniu allegro w sumie to się pomylił, a w allegro protect hula cisza, brak działań.
A spraw niby prosta kupiłem nowy sprzet ADG ktory sie popsół po 3 meisiącach. Także pozostaje UOKiK.
Mija kolejny miesiąc i nadal brak decyzji z allegro protect . Czuje się pozostawiony sam sobie. Allegro chwali się w reklamach na swojej stronie że zwracają kasę w 1-2 dni po podjeciu decyzji , ale nie chwali się że decyzję podejmują w misiącach czy latach.
Mam tylko żartobliwe emaile z allegro o treści w stylu: "Na ten moment musimy jeszcze poczekać na reakcję sprzedawcy do 22 października.". A tu prawie grudzień.
Stan na dzień dzisiejszy: Brak pieniedzy i towaru jaki wysłałem na reklamacje. Brak decyzji reklamacyjnej od sprzedawcy oraz brak decyzji reklamacyjnej z allegro protekt.
A jak to tu opisywali ze teraz brak pomocy od Allegro to blokują im konta, uważaj oni nie lubią krytyki, nawet dziś moderacja usunęła taki post.☹️
Nie wydaje mi się że robie coś nielegalnego, szukam pomocy na tym forum. Nikt zresztą nie lubi krytyki, to normalne 😉 Fora są przydatne aby wiedzieć jak sytuacja wygląda naprawdę, służą wymianie wiedzy, a nie wymianie propagandy czy banerów reklamowych.
Jak narazie najbardziej przydatne informacje jakie uzyskałem to te z UOKiK oraz od bota allegro który kilka tygodni temu wykrył że moje dyskusje trwają już 167 dni i pojawiła się opcja "dyskusja nierozwiązana".
https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect
"Dodatkowo, gdy masz Smart! - przyspieszymy decyzję w Twojej sprawie - otrzymasz ją w 2 dni robocze." ??
Zgłaszanie spraw do Urzedu ochrony konkurencji i konsumetów ma nie na celu krytykę tej czy tamtej firmy tylko podnoszenie standardow wśród monopolistów czy w ogóle przestrzeganie prawa czy własnych regulaminów. Zglosić sprawę można anonimowo albo z podpisem cyfrowym. Krótka wiadomość wystarczy, jak będą wątpliwości to UOKiK dopyta emailem. Dodam tylko że urzędy typu UOKiK nie zajmują się twoją sprawą czy konkretnymi sprawami a mechanizmami działania i prawem.