anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałam paczkę od Klienta - zwrot. Nie mam tego zwrotu na liście jak prawidłowo zrobić zwrot?

noale_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Otrzymałam paczkę ze zwrotem od Klienta.  Nie widzę tego zwrotu w swoich zgłoszeniach o zwrotach. Jak prawidłowo zwrócić Kupującemu pieniądze? Etykieta darmowa Inpost. Czy jest możliwe wygenerowanie darmowego zwrotu przez Kupującego aby była etykieta - a jednocześnie nie zgłoszenie zwrotu do sprzedawcy? 

I jeszcze druga kwestia ws zwrotu: Klient dokonał zakupu "za pobraniem" - towar mi już zwrócił -- wszystko widzę na liście zwrotów - jednak mam zablokowaną funkcję ZWRÓĆ WYBRANĄ KWOTĘ (może dlatego, że pieniądze z zapłaty jeszcze do mnie nie trafiły)... Czy w związku z tym mam czekać aż będzie aktywna funkcja "ZWRÓĆ WYBRANĄ KWOTĘ"? 

pozdrawiam Monika

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

br.
#21 Demiurg#

@noale_pl  Na razie potraktuj to jako darowiznę, na pewno po jakimś czasie darczyńca się odezwie.  Oczywiście będzie miał pretensję że jeszcze pieniędzy nie dostał 🤣

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@noale_pl  Zajrzałem ponownie bo mnie zastanowiło. Jeśli to był zakup "za pobraniem"  to jakie pieniądze i komu  i za co chcesz zwracać?  Klient nie odebrał, nie zapłacił,  masz stratę.

Pozostało wystąpić do Allegro o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@noale_pl Cześć Monika 🙂  Jesteś w stanie zidentyfikować kupującego? Jeśli tak, skontaktuj się z nim proszę za pomocą Centrum Wiadomości i poproś o jego odstąpienie od umowy. Nie jestem w stanie zweryfikować tej sytuacji bez numeru zamówienia.

Jeśli Kupujący zwrócił towar (który odebrał i opłacił u kuriera), to zwrot płatności zlecisz bezpośrednio na jego konto (poproś kupującego o te dane, jeśli nie ma ich na formularz zwrotu). 

oznacz moderatorów

noale_pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedzi. @br. tu za trafną wskazówkę. Jestem świeżynka w tematach (albo śnieżynka 😉

Ten z inpostu zwrot to jest nieodebrany przez klienta. Przez to etykieta inpost itp. Czyli teraz powinnam wystąpić o zwot prowizji, dobrze myślę?

 

Natomiast ten drugi zwrot to dostawa była DPD - a zwrot Poczta Polska. - także paczka trafiła choć na chwilę w ręce kupującego. Czyli była opłata. 

Czy zawsze jak wysyłam paczki "za pobraniem" to będzie nieaktywny przycisk przy listach zwrotu "ZWRÓĆ WYBRANĄ KWOTĘ? i trzeba to na nr konta zwracać? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

noale_pl tak wystąp o zwrot prowizji , a klientowi wyślij przedsądowe wezwanie do pokrycia kosztów jakie poniosłaś .

oznacz moderatorów

darwik-firma
#12 Orędownik#

to allegro wprowadziło opcje -POBRANIE-  i to allegro należy brać za dupie zeby zwracali za swoich nieudaczników kupujących co im **piiip** liżą a nas sprzdających  mają za  pachołków

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@noale_pl  Bardzo dobrze myślisz, ale najlepiej będzie jak wycofasz zakup za pobraniem. Zwłaszcza przy takim asortymencie jak masz, to zwroty po przymierzeniu chyba są codziennością.

Oczywista jeśli przycisk jest nieaktywny to trzeba klienta prosić o numer konta i samemu zwracać. Ale najlepiej nie udostępniać pobrań, problem zniknie.

 

oznacz moderatorów