Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Mam taką sytuację. Dostałam zwrot paczki ponieważ punkt AllegroOne u klientki jest nieczynny. Rozmawiałam na czacie już z trzema konsultantkami, mam rozpoczętą procedurę na e-mailu ale od dwóch dni nikt nie odpowiada. Jak długo czeka się na rozpatrzenie takiej sprawy. Dodam że klientka dokonała zakupu 22 listopada i sprawa się tak ciągnie a chodzi tylko o zmianę adresu odbioru.
SklepHalko to nie pierwszy i nie ostatni opisywany tu problem z tą formą dostawy , tak wiem chciałeś dobrze , a wyszło ....
Odpuść sobie tą przesyłkę bo przejedziesz się jeszcze nie raz .
@SklepHalko To typowe, od kilku dni są tu zgłaszane problemy z ONE. Teraz powinnaś ponownie dostarczyć klientowi towar, skutecznie, bez żadnych dopłat lub oddać mu wszystkie koszty. Reklamację składaj w ONE. Klient nie musi czekać na rozpatrzenie Twojej reklamacji.
@SklepHalko Jeśli sprawa jest konsultowana, poczekaj na odpowiedź. Uzyskasz ją najszybciej jak to będzie możliwe.
w takim razie jak długo mam czekać? ile zazwyczaj to trwa?
@SklepHalko Zrezygnuj z tego przewoźnika. Jak coś jest za darmo, to wiadomo że do niczego się nie nadaje.