anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostarczenie anulowanej przesyłki.

Lamasaur
#8 Zapaleniec#

Witam Was, mam następujący problem. W środę około 19stej nadałem przesyłkę na poczcie, pewnie koło 22 trafiła do sortowni. Następnie zorientowałem się, że nadałem ją do nie tego klienta, do którego miałem, więc o drugiej w nocy anulowałem przesyłkę i rano nadałem właściwą. Liczyłem na to, że skoro pierwsza przesyłka jest anulowana, zostanie do mnie zwrócona, ale dziś otrzymałem informację od klienta, że otrzymał obie i odeśle jeśli wyślę do niego "kuriera z etykietą lub kod do zwrotu bez etykiety przez sklep Żabka". Jak mogę rozwiązać problem? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

Wysłać po to kod odbioru lub etykietę chyba że właściwej paczki nie chce zwracać to jak był smart to można nim zwrócić darmowym zwrotem

oznacz moderatorów

Lamasaur
#8 Zapaleniec#

Była to transakcja smart - rozumiem, że może zwrócić w takim wypadku jedną z przesyłek i tyle? A przy okazji, jak się generuje taki kod odbioru? Robi się to poprzez allegro czy na stronie którejś z firm kurierskich?

 

Od razu zadam jeszcze jedno pytanie. Klientka zwróciła towar, który "zamówiła przez przypadek". Była to transakcja z opłatą za wysyłkę. Czy po otrzymaniu towaru muszę zwrócić jej koszty dostawy? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może wysłać jako co > zwrot? a jak będzie chciał zrobić zwrot tej prawidłowej to jak ? Zawiniłeś to załatw sprawę. Możesz kupić przesyłkę na stronie przewoźnika, a jak masz konto u przewoźnika to raczej proste.

Zwrot to zawsze koszt kupującego.

oznacz moderatorów

Lamasaur
#8 Zapaleniec#

Zawaliłem, dlatego pytam jak to załatwić. Niedawno zacząłem sprzedaż na allegor i wielu rzeczy jeszcze nie wiem, stąd pytania. W takim wypadku zamówię przesyłkę ze strony pocztexu i to powinno być rozwiązanie. Dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Lamasaur dopytaj czym on może ci bezproblemowo odesłać bo ty mu wyślesz etykietę pocztex opłaconą a on ci odpisze że nie będzie stał 2 h na poczcie 

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Wygenerowanej i użytej etykiety nie da się anulować (co najwyżej usuniesz ją z listy w WzA, bo w e-nadawcy zostanie). Jak chciałeś wycofać przesyłkę, to trzeba złożyć stosowny wniosek (w przypadku Poczty Polskiej w placówce nadawczej) oraz zapłacić za przyjęcie wniosku i zwrot przesyłki.

W przypadku generowania etykiety na stronie pocztexu musisz wybrać czy przesyłka zostanie nadana w punkcie partnerskim (np. Żabka, Delikatesy Centrum), w placówce własnej operatora (za wyjątkiem agencji pocztowych), czy odbierze ją kurier (ta opcja jest dodatkowo płatna). Opcje nie są zamienne (jak wybierzesz punk partnerski, to nie nadasz w placówce, a jak wybierzesz placówkę poczty, to nie nadasz w punkcie partnerskim, za to przesyłkę z opcją odbioru przez kuriera nadasz w placówce, ale bez zwrotu opłaty za odbiór, jak płaciłeś online). 
Kuriera po odbiór zamawiasz przez stronę https://www.pocztex.pl/zamow-kuriera/ (zamówienie kuriera to odrębną czynność od wygenerowania etykiety). Tolerancja godzin odbioru wynosi +/- 30 minut  od wskazanego przedziału czasu.

ps. Nadając w placówce lub punkcie partnerskim, nie trzeba drukować etykiety. Wystarczy napisać czymś trwałym nr przesyłki.

ps. Przez brokera często odbiór jest już w cenie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wysłać kod albo kasę, ale kod łatwiej.

oznacz moderatorów