Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Was, mam następujący problem. W środę około 19stej nadałem przesyłkę na poczcie, pewnie koło 22 trafiła do sortowni. Następnie zorientowałem się, że nadałem ją do nie tego klienta, do którego miałem, więc o drugiej w nocy anulowałem przesyłkę i rano nadałem właściwą. Liczyłem na to, że skoro pierwsza przesyłka jest anulowana, zostanie do mnie zwrócona, ale dziś otrzymałem informację od klienta, że otrzymał obie i odeśle jeśli wyślę do niego "kuriera z etykietą lub kod do zwrotu bez etykiety przez sklep Żabka". Jak mogę rozwiązać problem?
Wysłać po to kod odbioru lub etykietę chyba że właściwej paczki nie chce zwracać to jak był smart to można nim zwrócić darmowym zwrotem
Była to transakcja smart - rozumiem, że może zwrócić w takim wypadku jedną z przesyłek i tyle? A przy okazji, jak się generuje taki kod odbioru? Robi się to poprzez allegro czy na stronie którejś z firm kurierskich?
Od razu zadam jeszcze jedno pytanie. Klientka zwróciła towar, który "zamówiła przez przypadek". Była to transakcja z opłatą za wysyłkę. Czy po otrzymaniu towaru muszę zwrócić jej koszty dostawy?
Może wysłać jako co > zwrot? a jak będzie chciał zrobić zwrot tej prawidłowej to jak ? Zawiniłeś to załatw sprawę. Możesz kupić przesyłkę na stronie przewoźnika, a jak masz konto u przewoźnika to raczej proste.
Zwrot to zawsze koszt kupującego.
Zawaliłem, dlatego pytam jak to załatwić. Niedawno zacząłem sprzedaż na allegor i wielu rzeczy jeszcze nie wiem, stąd pytania. W takim wypadku zamówię przesyłkę ze strony pocztexu i to powinno być rozwiązanie. Dzięki za pomoc.
@Lamasaur dopytaj czym on może ci bezproblemowo odesłać bo ty mu wyślesz etykietę pocztex opłaconą a on ci odpisze że nie będzie stał 2 h na poczcie
Wygenerowanej i użytej etykiety nie da się anulować (co najwyżej usuniesz ją z listy w WzA, bo w e-nadawcy zostanie). Jak chciałeś wycofać przesyłkę, to trzeba złożyć stosowny wniosek (w przypadku Poczty Polskiej w placówce nadawczej) oraz zapłacić za przyjęcie wniosku i zwrot przesyłki.
W przypadku generowania etykiety na stronie pocztexu musisz wybrać czy przesyłka zostanie nadana w punkcie partnerskim (np. Żabka, Delikatesy Centrum), w placówce własnej operatora (za wyjątkiem agencji pocztowych), czy odbierze ją kurier (ta opcja jest dodatkowo płatna). Opcje nie są zamienne (jak wybierzesz punk partnerski, to nie nadasz w placówce, a jak wybierzesz placówkę poczty, to nie nadasz w punkcie partnerskim, za to przesyłkę z opcją odbioru przez kuriera nadasz w placówce, ale bez zwrotu opłaty za odbiór, jak płaciłeś online).
Kuriera po odbiór zamawiasz przez stronę https://www.pocztex.pl/zamow-kuriera/ (zamówienie kuriera to odrębną czynność od wygenerowania etykiety). Tolerancja godzin odbioru wynosi +/- 30 minut od wskazanego przedziału czasu.
ps. Nadając w placówce lub punkcie partnerskim, nie trzeba drukować etykiety. Wystarczy napisać czymś trwałym nr przesyłki.
ps. Przez brokera często odbiór jest już w cenie.
Wysłać kod albo kasę, ale kod łatwiej.