Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u nas przedmiot, który mamy wystawiony tylko na odbiór osobisty. Jednak przy dokonywaniu zakupu zaznaczył: "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym"
Tymczasem wchodząc w ustawienia dostawy mamy odznaczoną opcję: "klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy"
W związku z tym pytanie jak to jest możliwe, że klient mógł wpisać swój koszt dostawy i wpisał oczywiście 0zł 😉
Pozdrawiam
Krzysztof
@ROE_AUTO To niemożliwe, ta opcja w aukcji musiała być dostępna.
Opcja jest odznaczona chyba że gdzieś indziej jeszcze trzeba to odznaczyć?
@ROE_AUTO Nie Ty pierwszy masz ten problem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/dostawa-i-jej-koszt-ustalane-ze-...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
jaki problem
to niech ustali ten sposób ze sprzedającym
i tyle
a sprzedający może przecież ustalić np: godzinę odbioru osobistego
@RED Taki problem, że kupujący może wybrać "inny koszt dostawy", mimo że w "ustawieniach dostawy" taka opcja nie jest zaznaczona.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@ROE_AUTO, mogło się tak zdarzyć, jeśli Kupujący nabył u Ciebie produkty, mające ustalone inne cenniki dostawy (np. ze względu na wielkość lub wagę). Cennik dostaw możesz edytować tutaj. Po kliknięciu w link masz możliwość wyboru, jaką kwotę zapłaci klient, jeśli kupi od Ciebie przedmioty z ofert, w których ustawienia metod dostawy różnią się od siebie. Jeśli nie chcesz, by w przyszłości Kupujący miał możliwość ręcznej zmiany kosztów dostawy, wystarczy, że odznaczysz opcję: klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy. Gdybyś miał jakieś problemy w tym zakresie, daj proszę znać, spróbuję Ci pomóc.
Mam podobne pytanie. Zamówienie be1b9a84-247f-11ed-90bb-7d70d2562aa6. W ustawieniach odznaczone „klient ma możliwość…”. Tymczasem klient sam sobie wpisał kwotę za dostawę.
Zrobiłem sobie podobny koszyk z moich produktów i chyba dlatego, że jeden z nich nie ma Smarta w cenniku, to dzieją się takie rzeczy. To poprawnie?
@DlaMistrzow_pl Cześć 🙂 W ofertach nie było przynajmniej jednej metody dostawy, dlatego nie mieliśmy możliwości wskazania automatycznej podpowiedzi i klient mógł tylko wpisać koszt ręcznie. Przykład: w ofercie numer 10536035962 masz Allegro One, Allegro DPD, Paczkomaty InPost, zaś w ofercie numer 10428958462 posiadasz przesyłkę kurierską i DHL palety.