Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , dziś na allegro osoba kupiła towar.
W dostawie mam coś takiego
"Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym " cena dostawy ustalona na 6,- xD
Co to jest czy ktoś się z tym spotkał bo w dostawie nic takiego nie ustawiałem?
Opcja ta pojawia się, gdy kupujący wybierze produkty mające ustalone różne cenniki. Powiedzmy Kurier A i Kurier B już jest rozpoznawany jako różne metody dostawy. System Allegro nie sumuje takich kosztów, dlatego automatycznie przypisywana jest wartość "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym ".
Mamy nadzieję, że w przyszłości Allegro upora się z tym fantem, bo zarówno dla kupującyh jak i sprzedających opcja ta wywołuje niepotrzebne problemy i nieporozumienia ;(
No nie, bo kupił u mnie jeden produkt JEDEN i mam cennik normalnie oznaczony
Dodatkowo za 6zł to nie nadam kuriera ani paczkomatu
kupujący mógł sam wpisać tą kwotę ręcznie
nie wiem czy można to zablokować - my na przykład mamy to odblokowane i sobie chwalimy - gdy przypadkiem po zsumowaniu kilku produktów pojawi się zbyt duża kwota za transport
to bardzo często Kupujący (ci mądrzejsi) wpisywali sami kwotę najdroższej przesyłki
i było ok
chociaż zdarzył nam się Kupujący który wpisał np: zero zł - krótki mail lub telefon zawsze wyjaśniał sprawę
Powiedz mi jak to można zablokować? Ewentualnie gdzie tego szukać
@dbeauty Wejdź tu:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
--->Sposób obliczania kosztów dostawy
tam wybierz odpowiednie opcje i zapisz. Odhacz > klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy
Problem w tym że mam odznaczone to. Sprawdzałem z innego konta allegro i nie mam możliwości takiego wyboru, żeby ręcznie móc wpisać koszt dostawy . Ustawiłem to tak na samym początku .
@dbeauty No to ja nie wiem. Pisz do Allegro.
Mam dzisiaj dokładnie taką samą sytuację, ustawienia identyczne.
Kupił u mnie klient dwie rzeczy, w tym komplet foteli, sam sobie wpisał koszt dostawy. Rozmawiałem z nim i powiedział mi, że system mógł mu pozwolić wpisać nawet jeden złoty. Zrobił to, ale zmienił na kwotę, która podana była w ofercie. A to jest jakaś stara oferta i stara kwota za koszt przesyłki. Teraz za takie pieniądze nikt tego nie zabierze.
Można to jakoś obejść, żeby nikt więcej mi nie zrobił takiego psikusa?
Znalazł ktoś rozwiązanie na ten problem?
U nas tak samo jest odhaczone dostawa i koszt ustalany ze sprzedającym a mimo to nie działa
@_HolaOla_ możesz zerknąć 😉
@monline Czy w ofertach, w których klient kupił jest chociaż jedna wspólna metoda dostawy?
Nie. Np. jedno to wysyłka mailowa drugie normalna. Wybrane są by ponosił koszt wysyłki najdroższej dostawy i nie ma możliwości wpisania sam kosztów. Co z tym zrobić, klienci nie rozumieją że to nie sprzedawców wina.
@_Madry_Brzdac_ czy możesz podać numer zamówienie z którym masz taki problem? Jeżeli masz zaznaczone, że kupujący zapłaci kwotę najdroższej dostawy to w przypadku zamówienia, w którym kupuje produkt przesyłany e-mailem bezpłatnie i produkt przesyłany np. do Paczkomatu InPost to za takie zamówienie koszt dostawy powinien wynieść tyle ile dostawa do Paczkomatu.
Sprawdziłam to teraz w Twoich ofertach i po wybraniu produktów z przesyłką e-mail i innymi metodami dostawy, przechodziłam do formularza dostawy i mogłam wybrać spośród oferowanych przez Ciebie droższych (niż bezpłatna przesyłka e-mail) metod dostawy.
Wiadomość trafiła do spamu. Już podaję numer 13ecb1b1-f885-11eb-b0b0-69495e74d6e9
W tym przypadku kupującemu wyświetliło się że ma koszt wysyłki za 0zł i może zamówić na adres domowy.
Zmieniłam oferty dokładając opcję do wysyłki inpost itp. lecz problem w tym że kupujący chcą zamówić plik PDF do domu :))
Czyli ta opcja też nie może być.
@_Madry_Brzdac_ W ofertach, które weszły w skład wskazanego zamówienia, nie ma żadnej wspólnej metody dostawy. W tej sytuacji kupujący mógł samodzielnie wpisać koszt przesyłki. Powinien jednak wcześniej skonsultować się z Tobą. Jeśli do tego nie doszło i klient sam ustalił za niską cenę, możesz poprosić go o dopłatę.
Jeśli w ramach jednego zamówienia klienci kupują przedmioty do tradycyjnej wysyłki i elektroniczne, możesz po zakupie próbować z nimi ustalić, że część zamówienia zostanie wysłana mailem, a reszta w paczce.
Dlatego teraz dołożyłam wspólną wysyłkę lecz to też widzi Pani problem się robi bo kupujący pisze mi w wiadomości by mu plik PDF wydrukować i wysłać na adres domowy bo uwzględniłam taką formę wysyłki. A w opisie wyraźnie pisze że wysyłka na mail. No jak widać nie da się tu tego dobrze rozwiązać. Żadna z tych opcji się nie sprawdza. Jeśli nie dodam opcji innych wysyłek to kupujący wpisze 0zł i będzie się tego domagać a jak nie to nam negatywne komentarze wystawi. Trzeba to lepiej dla nas sprzedających dostosować. :)) Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
@nat_not "W ofertach, które weszły w skład wskazanego zamówienia, nie ma żadnej wspólnej metody dostawy. W tej sytuacji kupujący mógł samodzielnie wpisać koszt przesyłki. Powinien jednak wcześniej skonsultować się z Tobą." - jeśli ktoś tu coś powinien, to allegro respektować ustawienia na koncie użytkownika. Bo jeśli allegro pozwala kupującemu wpisać własny koszt dostawy mimo tego, że w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy w "sposobie obliczania kosztów dostawy" odznaczona jest opcja "klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy", to znaczy że niezbyt się przejmuje opinią sprzedających (będących de facto bezpośrednimi klientami allegro).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam taki sam problem w dwóch zamówieniach , i po prośbie o dopłatę do wysyłki Klient anulował zakup! Wyjaśni mi ktoś dlaczego w innych zamówieniach jest ok a w tych dwóch nie? A co jeśli będzie się to powtarzać?!