Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Tak jak w tytule, odrzucili mi reklamację z dpd. Ewidentne uszkodzenie w transporcie. W środku wszystko ładnie zabezpieczone, ale jak przyjechało do klienta to było kilka wgniecen, na zew. nie było śladów na paczce.
Zdaniem DPD uszkodzenia nie uległy z ich winy. Dodatkowo argumentują, że klient nie sporządził protokołu przy kurierze/nie sprawdził paczki przy nim itp. A z tego co wiem, klient nie jest do tego zobligowany. Zgłasza ten fakt sprzedającemu i on już powinien dalej poprowadzić temat. Dostałam odrzucają reklamację właśnie z tego tytułu. Już się odwolywałam od tej decyzji, oczywiście ponowna odmowa i te same argumenty. Mam już tylko jedno wyjście pójście do sądu
Już mam dosyć tego dpd, przecież do jakaś kpina...
Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami. Może ja coś źle rozumiem.
standard, żadna reklamacja DPD nie została uznana. Zawsze zasłaniają się jakimiś wymysłami, mimo, że są niezgodne z prawdą. A to, że naklejki nie ma uwaga szkło a na paczce jest piktogram. Dla nich to nie ważne, a to, że źle była zabezpieczona (chociaż sami napisali, że zabezpieczeń było tyle, że uszkodzenie jest generalnie nie możliwe). Także odpuść. Szkoda Twojego czasu i nerwów. Z firmami kurierskimi nie wygrasz.
Pisano tutaj, że klient może w ciągu 7 dni sporządzić protokół szkody. Jeżeli taki problem wystąpił, trzeba klienta po prostu poprosić o wezwanie kuriera w celu sporządzenia takiego protokołu. Oczywiście klient tego nie musi robić, to jego wolna wola.
mixshopbyann moje spostrzeżenie ,, zrezygnowałem z usłług tej firmy jakieś 6-7 lat temu ,,
Nie rozumiem dlaczego tak uczepiliście się tej firmy , ja jestem cały w skowronkach 😀
Odpowiedź jest prosta, trzeba by było ze wszystkich zrezygnować i w ogóle ni wysyłać. Ze wszystkimi są jakieś problemy: z Inpostem, Pocztą Polską, GLS, Geisem, DHL, DPD.
jeżeli było to allegro dpd
to reklamuj to w allegro