anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja allegro

dariuszszill
#11 Animator#

Kolejny absurd w dyskusjach klient składa zamówienie o 15:12 (pracujemy do 15), klient otwiera dyskusje o godzinie 20:29 z prośbą o anulowanie zamówienia, żaden problem rano o godzinie 06:49 anulowaliśmy zamówienie i zrobiliśmy zwrot a w dyskusji pojawia nam się wiadomość od waszego doradcy 112233

Czy wasi doradcy przeglądają wiadomości dyskusji? Czy sprawdzają statusy zamówienia? Wystarczyło przeczytać wiadomość wyżej i wejść w zamówienie żeby sprawdzić czy zwrot został wykonany.

Według mnie jest to nieprofesjonalne podejście do sprzedających

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

dariuszszill
#11 Animator#

Dodatkowo sami macie w regulaminie zapis

"dopełnienie terminów na zwrot wpłaty:

  • w przypadku anulowania zakupu – będziesz mieć do 2 dni roboczych na zwrot pieniędzy, licząc od dnia anulowania"

Dlaczego o tym nie informujecie w szablonie wiadomości?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@dariuszszill 

Ale te wiadomości pisze BOT. Klientka nie miała nawet możliwości poprosić o sprawdzenie dyskusji  pracownika Allegro. Taka możliwość pojawia się po 24 h od rozpoczęcia dyskusji. A że bot pisze co popadnie to tak będzie zawsze i się raczej nie zmieni.

oznacz moderatorów

dariuszszill
#11 Animator#

A to że napisał to BOT to coś zmienia, to tym bardziej powinna od razu pójść informacja "sprzedający zwrócił" jak został zgłoszony zwrot przez nas. My wykonaliśmy zwrot o 06:49 to od razu dostaliśmy informacje, klient powinien dostać te informacje w tym samym czasie.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@dariuszszill 

Ja tylko tłumaczę. Na e-mail taka informacja poszła od razu. W dyskusji dopiero po napisaniu przez klienta odpowiedzi. Takie czasy że teraz boty chcą nam sprzedać fotowoltaikę telefonicznie a nie wiadomo co będą chciały robić za jakiś czas 🙂

oznacz moderatorów