Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny absurd w dyskusjach klient składa zamówienie o 15:12 (pracujemy do 15), klient otwiera dyskusje o godzinie 20:29 z prośbą o anulowanie zamówienia, żaden problem rano o godzinie 06:49 anulowaliśmy zamówienie i zrobiliśmy zwrot a w dyskusji pojawia nam się wiadomość od waszego doradcy
Czy wasi doradcy przeglądają wiadomości dyskusji? Czy sprawdzają statusy zamówienia? Wystarczyło przeczytać wiadomość wyżej i wejść w zamówienie żeby sprawdzić czy zwrot został wykonany.
Według mnie jest to nieprofesjonalne podejście do sprzedających
Dodatkowo sami macie w regulaminie zapis
"dopełnienie terminów na zwrot wpłaty:
Dlaczego o tym nie informujecie w szablonie wiadomości?
Ale te wiadomości pisze BOT. Klientka nie miała nawet możliwości poprosić o sprawdzenie dyskusji pracownika Allegro. Taka możliwość pojawia się po 24 h od rozpoczęcia dyskusji. A że bot pisze co popadnie to tak będzie zawsze i się raczej nie zmieni.
A to że napisał to BOT to coś zmienia, to tym bardziej powinna od razu pójść informacja "sprzedający zwrócił" jak został zgłoszony zwrot przez nas. My wykonaliśmy zwrot o 06:49 to od razu dostaliśmy informacje, klient powinien dostać te informacje w tym samym czasie.
Ja tylko tłumaczę. Na e-mail taka informacja poszła od razu. W dyskusji dopiero po napisaniu przez klienta odpowiedzi. Takie czasy że teraz boty chcą nam sprzedać fotowoltaikę telefonicznie a nie wiadomo co będą chciały robić za jakiś czas 🙂