Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .
Kupujący otwiera dyskusje pod tematem " nie otrzymałem produktu " kupujący odbiera paczkę ( przynaje się do tego w dyskusji - nie zglasza problemu z towarem . Dziś bot allegro pyta czy problem został rozwiązany - kupujący zaznacza dyskusja nierozwiazana.. .chyba jakieś żarty ze strony kupującego. Bot allegro proponuje mozliwośc skorzystania z Allegro Protect. Co robić? przecież ma towar kupujący ....
@ITSlawno Cześć, podaj mi proszę numer tego zamówienia lub ID dyskusji
Czy wystarczy coś takiego ??
Czy wystarczy coś takiego ??
bc9af4b0-b9be-11ed-9154-138edaaaa5e0
tutaj znalazłem numer zamówienia.
@ko_alka jak zapoznasz się z dyskusją będziesz widziała na pewno o co chodzi ? Czy moim zdaniem z takim nieuczciwym kupującym który dokonał według prawa przywłaszczenia możemy coś zrobić czy zostaje mi tylko i wyłacznie droga prawna ?
@ITSlawno Dyskusja została właśnie zakończona jako rozwiązana
Bardzo Ci dziękuję za pomoc.
@ko_alka a czy ja jako sprzedający mogę coś zrobić w mojej opini z nierzetelnym kupującym ( przywłaszczenie) czy muszę iść na drogę prawną . Jestem osobą ugodową dalej czekam ale moje prośby o załatwienie sprawy z kupującym nic nie dają . Czy wy jako Allegro możecie pomóc ??
@ITSlawno Tak, jeśli kupujący nie odeśle produktu omyłkowo wysłanego w określonym przez Ciebie terminie, to daj nam znać. Skontaktujemy się z klientem
@ko_alka Klient od 10 marca nie odsyła produktu nawet w dyskusji jasno mówi że nie że mamy sobie sami przyjechać bo to bo tamto . Czy potrzebujecie oficjalnego pisma ? Przepraszam że tak dopytuje ale po raz pierwszy mam taką sytuację i bardzo dziękuję za odpowiedzi .
@ITSlawno Nie, nie trzeba dodatkowego pisma. Skontaktujemy się z klientem
@ko_alka dziękuję bardzo .
Na konsultantów z Allegro Kontakt nie licz bo tam pracują ameby, wzięte z ulicy. Dobrze, że zgłosiłeś to tutaj, jeśli zrobiłeś wszystko zgodnie ze sztuką w dyskusji to @ko_alka powinna zmienić status dyskusji na rozwiązaną. Warto stać przy swoim i walczyć o dyskusję, ponieważ jedna nierozwiązana dyskusja może zrobić Ci syf obok dvpy...
Wiesz co i tak podejrzewam że wystawiając opinie kupujący zrobi mi syf.
Magazyn pomylił dwie paczki (zamienił kupujacych) Klienci zostali przeproszeni za błąd i dogadali się że na nasz koszt sami odeślą sobie zamienione paczki. Jeden z kupujących odesłał ten kupujący z dyskusji nie odesłał bo.... i tutaj najpierw nie było problemu a pozniej chory nie po drodze ( gdzie swoja zamieniona paczke odbierał z paczkomatu do ktorego miał nadać swoja ) bo mamy sami sobie po to przyjechać wiem że to jest przywłaszczenie i mogę to skierować dalej szkoda tylko ze my sprzedajacy nie mozemy nic robić z takimi kupującymi...
@ITSlawno nie wiem na co ty czekasz? możesz nie powinieneś to skierować dalej na policję.
Wcześniej wezwać kupującego do odesłania z terminem i tyle nie pier...lić się z cwaniakiem
Wiesz co chyba jestem głupio naiwny i za dobry bo dalej liczę na porozumienie.
@ITSlawno jak nie zatroszczysz się o własny zadek to biznesmenem nie będziesz
@az1rael a czy samo allegro z takimi kupującymi może coś zrobić ?
Ciągle rozlicza się sprzedających- mam wrażenie że tylko tak aby było na korzyść kupujących . A tutaj ewidentnie kupujący nie jest uczciwy.
Allegro nie chce