anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

Kupujący kupił ode mnie przedmiot 16 października 19 października wysłaliśmy przesyłkę przez Allegro Paczkomaty (klient miał Smarta), 20 października została dostarczona do paczkomatu i wyjęta z paczkomatu. Po jakimś czasie klient do mnie dzwoni, że nie otrzymał tej przesyłki, że wyciągnął z paczkomatu paczkę nie sprawdzając schował ją do garażu, po dwóch dniach sprawdził i niby się okazało, że to jest nie jego paczka. Inny numer listu przewozowego i całkiem inna zawartość - jakaś zdrowa żywność a ja wysłałam papę w płynie. Nie wiem czy klient mówił prawdę czy nie ale wydawało mi się, że dla mnie sprawa jest jasna, że wysłałam a przesyłka została odebrana. Klient ponoć napisał reklamację do InPostu w tej sprawie (faktycznie napisał bo dzwoniąc do konsultanta z InPost to mógł mi tylko powiedzieć, że reklamacja jest). Od klientki dowiedziałam się, że InPost reklamację odrzucił bo nie stwierdził, żadnej pomyłki, u niego się wszystko zgadza. Wczoraj klientka założyła mi dyskusję, że nie otrzymała towaru. Gdyby ta papa była warta 10 zł to bym dla świętego spokoju wysłała ją i już ale papa jest warta 350 zł, więc jak mam jej wysłać po raz drugi towar jak jej już wysłałam i w systemie widnieje, że przesyłka została odebrana z paczkomatu. Nie widzę tutaj żadnego mojego błędu ale może się mylę. Co mam w tej sytuacji zrobić? Już zaczynam wierzyć w to, że klientka kłamie bo ja wysłałam, papa została odebrana a InPost też twierdzi, że wszystko jest w porządku.

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#19 Nestor#

@Carolena-design Poproś klienta o zdjęcie tej paczki którą otrzymał. Tam powinien być email/telefon nadawcy - można sprawdzić czy u jego klinta czegos nie brakuje.

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

Klientka twierdzi, że jak tylko zobaczyła pomyłkę to zadzwoniła do odbiorcy tej paczki z pytaniem czy on nie ma jej paczki przez pomyłkę bo ona ma jego.  Twierdził, że nic nie otrzymał i czeka nadal na swoją paczkę z tą zdrową żywnością, więc klientka zwróciła paczkę do InPostu a oni ją dostarczyli temu klientowi. InPost problemu nie widzi, wszystko się zgadza.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@Carolena-design Czyli się wyjaśniło?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#19 Nestor#

@Carolena-design To jak może u Inpostu się zgadzać? Poproś klientkę o dane tamtej paczki, osoby, DANE ODESŁANIA itp, śledzenie.

Przy Inpoście jest inaczej niż przy PP klient ma swój kod którym otwiera - więc Inpost ma podstawy twoerdzić że paczka jest odebrana. Ja bym poczekał na rezultat reklamacji.

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@Carolena-design Klient powinien reklamować nieprawidłowoą zwartość paczki u Ciebie, a nie w InPost. Sprzedawca względem klienta odpowiada za przesyłkę do momentu wydania rzeczy, a za towar także po wydaniu. Reklamację możesz przyjąć lub odrzucić. Błąd w dostawie, pomylone paczki w InPost powinnaś reklamować Ty.

Jeśli reklamację klienta uznasz, należy mu się ponowna dostaw tego, za co zapłacił. W przypadku odrzucenia reklamacji klienta, zwłaszcza gdy jest już założona Dyskusja, może on ubiegać się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a jeśli ją otrzyma, Allegro może domagać się od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu opisywane przypadki zawieszenia konta sprzedawcy w podobnych sytuacjach.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

Złożę dzisiaj reklamację do InPost. Czy mam teraz klientowi zwracać pieniądze czy czekać najpierw na rozwiązanie reklamacji przez InPost czyli pewnie miesiąc czasu?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@Carolena-design Klient nie musi czekać na rozpatrzenie Twojej reklamacji w InPost, może domagać się ponownej niezwłocznej wysyłki lub zwrotu wpłaty, ale zapytaj go, może jest ugodowy i poczeka 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@Carolena-design InPost przyjmuje reklamację od kupującego? Do czasu dostarczenia ty odpowiadasz za towar.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

Rozumiem, czyli powinnam złożyć teraz reklamację w InPost? Choć pewnie wiem czym to się skończy, że będę musiała wysłać tą papę i będę towar w plecy. Już raz pisałam reklamację w sprawie zaginionej przesyłki do InPostu. Klientka zgłosiła mi, że nie otrzymała farby, w InPoście poinformowali mnie, że przesyłka ma status zaginionej więc mam złożyć reklamację. Klientce oddałam pieniądze i złożyłam reklamację po miesiącu czasu odrzucili mi reklamację ponieważ twierdzili, że przesyłka została dostarczona i odebrana, a klientka twierdziła, że nic nie dostała.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@Carolena-design Tak, złóż reklamację w InPost, masz dowód nadania przesyłki. Domagaj się wyjaśnienia, napisz tam, że klient otrzymał inną paczkę a Twoja zginęła. Jeśli oni twierdzą, że została wydana, to zapewne komuś innemu, niech udowodnią, że wydano ją osobie z właściwym numerem telefonu i adresem e-mail.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Dyskusja z kupującym

Idź do rozwiązania
#2 Obserwator#

Dziękuję za pomoc. Choć z doświadczenia z InPost nie wierzę w szczęśliwe zakończenie 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...