anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, czy mieliście do czynienia z allegrowym trollem?

anna1715
#7 Wielbiciel#

Kupujący szantażem wymuszał obniżenie ceny. Za brak obniżki odwdzięczył się stosownym komentarzem. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

az1rael
#21 Demiurg#

Jak masz na piśmie tepropozycje od niego to zgloś do allegro zobaczymy po historii konta ile razy już tak zrobił i może dostać bana. Natomiast co innego jest proces cywilny o utratę dobrego imienia firmy a masz dowody jak masz komentarz i jego wiadomości plus zgloszenie szantazu na policję.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Plus widzę że sprzedaz jako osoba prywatna więc masz dużo większe pole do popisu bo nie pbowiazuja cie zapisy uk tylko kpc możesz np pomowienie złożyć art 212kk na policji za nie polecam

oznacz moderatorów

anna1715
#7 Wielbiciel#

Allegro nie reaguje. Wręcz pozwala i legalnie zachęca kupujących do wystawiania bezpodstawnych, obraźliwych negatywnych komentarzy. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

allegro celebruje, karmi i wychowuje trolle

przecież taki użytkownik powinien dostać permanentnego bana swojego konta za działania

niezgodne z regulaminem allegro

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@anna1715 sprawdziłam i widzę, że otrzymałaś odpowiedź oraz uzasadnienie od nas w zgłoszeniu o numerze 51159485. W przypadku tego komenatarza, nie mamy podstaw do podjęcia działań - o tym kiedy możemy interweniować w wystawioną opinię przeczytasz tutaj

Kupujący w swojej opinii wskazuje na odczucia względem obsługi oraz sugeruje otrzymanie uszkodzonego produktu (nie mamy możliwości weryfikacji otrzymanego produktu przez klienta - więc nie możemy podważyć odczuć kupującego). W takim przypadku zachęcam do skontaktowania się z kupującym w celu wyjaśnienia zgłoszonego problemu. Jako sprzedawca możesz również odpowiedzieć na komentarz klienta, co będzie widoczne też dla innych użytkowników. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

anna1715
#7 Wielbiciel#

Allegro kompletnie nie wykazało wnikliwej analizy zgłaszanego problemu. Kupujący nie otrzymał uszkodzonego produktu. Zamiast wnikliwości, obrony i ochrony sprzedających wykazujecie się i ograniczacie do roli poborcy prowizji. Mój problem nie słusznego negatywa nie jest na Allegro jedyny i odosobniony.

Wniosek nasuwa się sam. Jako kupująca mogę wystawiać negatywne komentarze na potęgę.

oznacz moderatorów

anna1715
#7 Wielbiciel#

Do Moderatorki Sandry,

Cytuję "O tym kiedy możemy interweniować w wystawioną opinię przeczytasz tutaj. "tym tekstem "tutaj" to sobie sami strzelacie w kolano...... Zaprzeczacie sami sobie.

Żenada, brak słów, ręce opadają........

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Sa_nova nie możemy podważyć odczuć kupującego,

ale z pełnej podważacie profesjonalizm sprzedawcy i to w sytuacji gdy on ma z wami zawartą umowę, a nie kupujący

etyka allegro stoi na bardzo słabym poziomie

o przepisach prawa i regulaminie serwisu nie wspominając

ocena i opis przebiegu transakcji to nie jest festiwal uczuć kupującego

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@anna1715 tak jak ci pisałem jako osoba prywatna o ile tak sprzedajesz i nie można ci przypisać statusu firmy możesz i masz pełny wachlarz działań od pozwu z kpc za straty wizerunkowe poprzedzonego wezwaniem do zaniechania działań na twoją szkodę w przeciwnym wypadku podejmiesz działania w sądzie. Do jeśli potrafisz udowodnić pomówienie publiczne bo ten komentarz jest publiczny zgłoszenia art 212 kk na policji wtedy mechanizm odpali się sam i możesz allegro podesłać z policji dokument o zgłoszeniu przestępstwa, a jak wiemy allegro zawsze chroni kupujących to 1 jak przegra samo beknie za publikowanie obraźliwych treści, 2 możliwe że zdejmą komentarz by ich cenny kupujący pozwem nie zarobił. Wszystko co zamierzasz jednak poczynić skonsultuj z prawnikiem. 

oznacz moderatorów