anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry.Klient twierdzi, że nie dostał zwrotu środków.Co robić w takiej sytuacji?

MCShop22
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20250110-115144~2.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@MCShop22 Jeśli zwrot został zlecony poprawnie to napisz kupującemu, że musi napisać do Allegro przez formularz kontaktowy, poprosić o potwierdzenie zlecenia zwrotu i z tym potwierdzeniem udać się do swojego banku aby to wyjaśnić.

Kiedy został zlecony ten zwrot?

oznacz moderatorów

MCShop22
#8 Zapaleniec#

To w sumie ciekawe bo nie ma zwrotu prowizji.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@MCShop22 Upewnij się, że ten zwrot faktycznie został zlecony prawidłowo.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Zdjęcia nie widzimy.  Może pobrało prowizję i brakło na zwrot, dlatego nie wyszedł. Ja po zwrocie zawsze sprawdzam czy jest mail, jak nie ma to nie wyszedł.  Druga sprawa, ze klienci oczekują szybkiego zwrotu jak na innych portalach i po 24h już krzyczą o braku kasy. A Allegro to nie V..... i to do 5-ciu dni trwa...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MCShop22 zwrot do zamówienia nr 4a624a12-b7af-11ef-b066-85915e1306db zpstał zleconyu, ale obecnie ma status anulowany, więc kupująca rzeczywiście go nie otrzymała. Możesz zlecić ten zwrot ponownie. Pamiętaj proszę, aby odpowiedzieć w dyskusji w terminie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów