Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MCShop22 Jeśli zwrot został zlecony poprawnie to napisz kupującemu, że musi napisać do Allegro przez formularz kontaktowy, poprosić o potwierdzenie zlecenia zwrotu i z tym potwierdzeniem udać się do swojego banku aby to wyjaśnić.
Kiedy został zlecony ten zwrot?
To w sumie ciekawe bo nie ma zwrotu prowizji.
@MCShop22 Upewnij się, że ten zwrot faktycznie został zlecony prawidłowo.
Zdjęcia nie widzimy. Może pobrało prowizję i brakło na zwrot, dlatego nie wyszedł. Ja po zwrocie zawsze sprawdzam czy jest mail, jak nie ma to nie wyszedł. Druga sprawa, ze klienci oczekują szybkiego zwrotu jak na innych portalach i po 24h już krzyczą o braku kasy. A Allegro to nie V..... i to do 5-ciu dni trwa...
@MCShop22 zwrot do zamówienia nr 4a624a12-b7af-11ef-b066-85915e1306db zpstał zleconyu, ale obecnie ma status anulowany, więc kupująca rzeczywiście go nie otrzymała. Możesz zlecić ten zwrot ponownie. Pamiętaj proszę, aby odpowiedzieć w dyskusji w terminie.