anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień Dobry. Proszę o sprawdzenie statusu - weryfikacja moich danych Bankowych do wypłat z Allegro

rafal1976michal
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o sprawdzenie statusu, w związku z trwającą weryfikacją odnośnie aktywacji wypłat środków z mojego allegro finanse na moje konto bankowe. 

WERYFIKACJĘ ZGODNOŚCI MOICH DANYCH Z ALLEGRO, Z MOIMI DANYMI NA MOIM KONCIE BANKOWYM W BANKU ING, DOKONUJĘ OBECNIE OPERATOR PAYU. PRAGNĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ NA JAKIM ETAPIE JEST W TEJ CHWILI TA WERYFIKACJA ???? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ. DZIĘKUJĘ.

Nie otrzymałem jeszcze żadnej informacji o postępie sprawdzenia zgodności moich danych allegro z moimi danymi bankowymi. Póki co wpłaty od kupujących są na moim allegro finanse i są nieaktywne dla mnie a chciałbym już dokonać ich wypłaty na moje konto bankowe. 

1. MOJE DANE W ALLEGRO i w BANKU SĄ IDENTYCZNE, KROPKA w KROPKĘ.

2. PRZELEW WERYFIKACYJNY 1,01 zł wykonałem wczoraj, NATYCHMIASTOWYM PRZELEWEM Z MOJEGO KONTA ING NA WSKAZANE KONTO PAYU TEŻ W ING - TAK SIĘ SKŁADA, ŻE PAYU MA KONTO W ING i JA TEŻ MAM w ING TAKŻE KSIĘGOWANIE JEST NATYCHMIASTOWE.  DANE MOJE SĄ IDENTYKO NA ALLEGRO I W BANKU. 

CHCIAŁEM SIĘ DOWIEDZIEĆ CZY TO JUŻ ZOSTAŁO SPRAWDZONE ??? ..z mojej strony przelew wykonany w sekundę, wszystkie moje dane allegro i w banku, są na 101% identyczne, jak to się mówi, TOCZKA W TOCZKĘ

...i czy potwierdzenie zgodności tych danych, które są NA PEWNO ZGODNE to jest jakiś problem wielki do sprawdzenia przez taką potężną instytucję jaką jest PAYU ?? tym bardziej, że jak już wspomniałem PAYU ma też konto w tym samym banku co ja I KSIĘGOWANIE 1,01 ZŁ ODBYŁO SIĘ WCZORAJ NATYCHMIAST PO DOKONANIU PRZEZE MNIE PRZELEWU WERYFIKACYJNEGO...

Proszę bardzo o sprawdzenie na jakim jest etapie potwierdzenie zgodności moich danych z allegro z moim kontem bankowym i sprawne aktywowanie opcji, dzięki której mogę dokonać wypłaty moich środków z allegro do mojego banku.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderator
Moderator

@rafal1976michal dzień dobry! Rozumiem, że może to być dla Ciebie niekomfortowe, ale weryfikacja w przypadku operatora Payu może potrwać do 3 dni roboczych, bez względu na to z usług jakiego banku korzystasz. Z reguły jednak następuje to szybciej (w ciągu 1-2 dni), mam nadzięję, że będzie tak w Twoim przypadku. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

rafal1976michal
#7 Wielbiciel#

@la_nika Moni, rozumiem...ale czytałem czaty gdzie wielu ludziom odpowiadasz bardzo konkretnie, i informujesz ich o dokładnym statusie, czy nie możesz proszę poświęcić, jeszcze dla mnie 3 minuty swojego cennego czasu i swoich dużych możliwości sprawdzenia tego swoimi kanałami służbowymi, czy mój przelew doszedł, czy już sprawdzili to...no w jakim jest miejscu moja weryfikacja, czy idzie prawidłowym torem??...Rozumiesz Monika o co mi chodzi..??....bo człowiek nie wie, czy wysłąć jeszcze raz 1 zł do nich, czy coś nie kliknąłem na allegro, co przErwało by taką weryfikację...bo status jest cały czas abym wszedł do banku i przelał 1 zł...NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK AKTUALIZACJA STATUSU, NIE MAM NA MYŚLI, Ż JUŻ ZAKOŃCZONA, TYLKO AKTUALIZACJI STATUSU. MOGŁABYŚ TY MONIKA ZAAKTUALIZOWAĆ MI TEN MÓJ STATUS TEJ SPRAWY WERYFIKACJI...MAM DO WYSŁANIA DWIE KOLEKCJONERSKIE DOŚĆ DROGIE STARE KONSOLE DO GIER TV ...LUDZIE PRZELALI ZA NIE WPŁATY NA ALLEGRO I PAYU PÓKI CO JE SOBIE TRZYMA...A JAK TAK W CIEMNO TEŻ NIE NADAM TYCH KONSOL.  U MNIE WSZYSTKO MUSI BYĆ PO KOLEI. TERAZ NIE BĘDĘ MIAŁ KONSOL JAK JE WYŚLĘ ANI PIENIĘDZY ZA NIE 🙂 🙂 ...tak to ja się nie bawię. ZorIentuj się proszę czy weryfikacja zgodności danych do wypłat idzie prawidłowym torem i jak idzie okej to ja też będę usatysfakcjonowany i nadam te konsole bez stresu. 🙂 DZIĘKUJĘ TOBIE Z GÓRY I CZEKAM NA KONKRETNĄ I KRÓTKĄ ODPOWIEDŹ 🙂 ...no i moi kupujący czekają na dokonanie wysyłki konsol do gier za które mi zapłacili 🙂  @la_nika 

oznacz moderatorów

rafal1976michal
#7 Wielbiciel#

 @la_nika ..a może zadzwonię do payu dzisiaj??? obsługa telefoniczna jest do 20stej i na spokojnie i konkretnie mi powiedzą jak jest...ale Tobie prędzej zaraz powiedzą i konkretnie zapewne....

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@rafal1976michal skontaktowałam się z kim trzeba, ale okazało się, że w Twoim przypadku wymagana jest dodatkowa weryfikacja działu bezpieczeństwa. Twoje konto w tej chwili jest zablokowane, a wypłaty wstrzymane, w związku z nieuregulowanymi zobowiązaniami na innych kontach. Otrzymałeś od nas wiadomość e-mail w tej sprawie, aby zachować ciągłość korespondencji odpisuj proszę bezpośrednio na wiadomości e-mail od działu bezpieczeństwa, ponieważ sprawy blokad można wyjaśniać tylko z nimi.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#18 Luminarz#

@rafal1976michal po co było drążyć temat 😂 teraz masz kłopoty 🤣

oznacz moderatorów