Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem i liczę na pomoc w rozwiązaniu. Przyznam, że przekopałam ,,pół internetu" i nigdzie nie natknęłam się na podobny przypadek. Transakcja dotyczy dwóch osób prywatnych.
W połowie września wystawiłam na licytację zestaw używanych perfum (były to już tzw. unikaty wycofane ze sprzedaży). W aukcji brały udział 3 osoby. Wygrała jedna pani. Niestety nie zapłaciła, nie podała żadnego powodu, nie reagowała na żadne wiadomości. Trudno, zdarza się, aukcja się sama anulowała. Po upływie określonego czasu, wznowiła się. Tym razem licytowała już tylko jedna osoba, ale jakie było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam kto wygrał aukcję! Ta sama osoba, która jej wcześniej nie opłaciła. Co sobie pomyślałam? widocznie nie miała pieniędzy wcześniej i pewnie jej bardzo zależy na zakupie... Aukcję dość szybko opłaciła. Ja towar starannie zapakowałam i szybko wysłałam. Niestety na tym nie kończy się ta historia 😞
Bo jak można się domyślić, paczka nie została odebrana - wróciła do mnie. Kiedy była jeszcze w paczkomacie osoby, która wygrała aukcję - próbowałam nawiązać z nią kontakt na wszystkie możliwe sposoby. Pisałam smsy, wiadomości przez allegro, dzwoniłam (oczywiście nie odbierała - nagrałam się na pocztę). Bezskutecznie. Pani wiadomości nawet nie odczytuje. Co zrobić w takiej sytuacji? Bardzo proszę o pomoc!
@Lipowa_Strzyga To problem Kupującej, bo jak był zakup od osoby prywatnej, to kupująca staje się właścicielem towaru od momentu wysłania paczki. To ona powinna się teraz martwić, a nie ty.
Jeżeli opłaciła, to jest jej towar. Ma obowiązek go odebrać. Jeżeli wróci do ciebie przesyłka, nic z nią nie rób. Niech leży, tylko napisz kupującemu ze wyślesz ponownie jak zapłaci ci za ponowną dostawę. Jeżeli będzie chciała pieniądze za zwrot,to nie odsyłaj jej. Nie masz obowiązku przyjęcia zwrotu.
@Lipowa_Strzyga jak to co robić ? NIC
Umowa została zawarta. Opłacona. Towar wysłany . Wiec z Twojej strony wszystko OK.
Kiedy paczka wóci odłożyć ją na półeczke i spokojnie czekać na kontakt od kupującego.
Dodam jeszcze, ze bardzo nie lubię takich sytuacji. Chciałam szybko zwrócić pieniądze, zablokować użytkowniczkę i na zawsze zapomnieć o sprawie. Oczywiście nie miałam już dawno środków na moim rachunku więc zrobiłam nadpłatę przez rozliczenia z allegro. Nie wiedziałam, że te rachunki nie są połączone. Zrobiłam nadpłatę, której nie mogę teraz zwrócić użytkowniczce. Wystąpiłam do Allegro o zwrot nadpłaty. Także teraz ciężka sytuacja - chciałam dokonać zwrotu wyłącznie przez Allegro - nie chciałabym na prywatne konto tamtej pani (pomijając, że i tak nie odpisuje i nie ma z nią żadnego kontaktu) 😞
@Lipowa_Strzyga ale czym sie denerwujesz? Z umowy sie wywiazałaś. Teraz nie ma sie co denerwować. Kiedy kupujący bedzie potrzebował swoje paczki to sie skontaktuje.
My takich paczek mamy całkiem sporo . Mają swoją półeczke i spokojnie czekają. Czasem kupujacy chce zwrotu środków, czasem chce aby paczke wysłac ponownie a czasem nie ma w ogóle kontaktu. My paczki bez kontaktu utylizujemy po roku przetrzymywania i tyle. Nie ma sie co martwić
A z napłatą allegro nie wiem co zrobić nigdy nie musieliśmy dopłacać wiec nie byliśmy w takiej sytuacji, nie wiem czy można to z powrtoem na własne konto wypłacić czy tez nie.
Dziękuję! W takim razie paczka będzie czekała na odbiór. Jeśli kupująca będzie chciała żeby ją drugi raz wysłać, poproszę o wysłanie do mnie gotowej etykiety do nadania. W innym wypadku nie wyślę, nie będę ryzykowała.
@Lipowa_Strzyga Musi się odezwać , towar po wysłaniu od osoby prywatnej, opłacony jest także jest jej własnością, czekać. Nie znasz powodu braku odebrania- różne z tym bywa.