Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z kupującą, zakupiła od mnie 2 spraya i stwierdziła, że jeden jest zły( za mało ml, wyblakły kolor opakowania, brak daty produkcji). Zasugerowałem jej, by zwróciła 2 sztuki, gdyż nie było to na smarcie i zwrot byłby całkowity, ona nie chciała na to przystać i napisała mi, że oczekuje od mnie tego, że jak mi odeśle ten jeden spray, to ja jej wyślę nowy lub dam jej 5 zł (napisała tak: "Moja propozycja to symboliczne 5 zł zwrotu na moje konto i zamykam dyskusję"). Pisałem jej, że może zwrócić czy to jedną sztukę, czy to dwie, tylko po prostu nie opłaca mi się odsyłać jej nowej sztuki; Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy taka propozycja jest zgodna z zasadami allegro? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@nemezis20101 reklamuje jeden produkt, więc poproś o odesłanie lub rozpatrz reklamację bez odsyłania, jak Ci pasuje to oddaj 5 zł i zapomnij 🙂
Dobrze, że nie napisała 1000zł. Dla mnie to taki trochę szantaż, ale co ja tam wiem 🙂
@nemezis20101 Bo to jest jawny szantaż > niestety, ale coraz więcej jest takich wątków > dzięki "podpuszczaczom"
Ale to nie ma znaczenia co tobie się opłaca to kupujący ma prawo wyboru, jeżeli tak pisze to wygląda na niezgodność z opisem, i lepiej się dogadaj zanim otworzy dyskusję.
nie, nie ma reklamacja to sprzedawca wybiera co z tym zrobi jak uzna reklamację
@nemezis20101 To Ty decydujesz o sposobie załatwienia reklamacji nie kupująca > musisz sam wybrać > pewnie, że ta propozycja to próba wyłudzenia tych "śmiesznych" 5 zł > ale jest
Edit:,. Allegro oczywiście zagroziło i stwierdziło, że ten spray był używany i, że wszystko zależy co chce od mnie kupująca i napisała, że ona mi wyśle ten spray, ale nie przez zwrot przez allegro (chociaż miała taką możliwość), tylko wyśle osobną paczkę za 15,69 i oczywiście ja to wszystko opłacam; Towar, który mi odesłała przyszedł nowy, nie było żadnych wad, które opisywała. 🙂 Coś pięknego te allegro @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy da się jakoś przestrzec przed tym w przyszłości? Czyli czy mogę napisać w aukcji, albo w profilu, że nie przyjmuje rękojmi i reklamacji; albo coś takiego?
@nemezis20101 jak odeśle to odrzuć reklamację, jeśli masz pewność że puszka jest nowa z nowej dostawy. Odpisz jej że może opłacić ponowną wysylkę to jej odeślesz albo odbiera osobiście w terminie 7dni potem naliczasz bezumowne magazynowanie
Ona już odesłała, nie ma żadnych wad ten spray (jest nowy). Na 100% odrzucę tę reklamację, bo to jest zwykłe naciąganie mnie na koszta. Następnym razem jak będę coś odsyłał, to wysyłam samolotem, albo promem kosmicznym. 🙂
Sprawdz nr partii towaru na opakowaniach jak są z jednej dostawy to będą identyczne albo skontaktuj się z firmą od której kupiłaś i poproś o informację kiedy wyprodukowano tą partię
Akurat tak naprawdę był ostatni taki spray, nie mam już więcej takich; zrobię zdjęcia tego co mi odesłała i odrzucę reklamację. Co mi pozostało.
ja raz miałem przypadek kupującej która samoopalacz w puszce ala dezodorant spuściła igłą wenflonową i uzupełniła wodą a zareklamowała o cieknie dozownik i konsystencja nie taka, producent po partii produktu podanej mu mailem sprawdził kilka losowych puszek potem dał mi na piśmie kiedy partia została wyprodukowana i że kontrola jakości nie wykazała uchybień... babsko było w niebo wzięte