Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, otrzymałem przed chwilą od allegro wiadomość o takiej treści:
Cytat:
"Sprzedałeś przedmiot Kupującemu **********, na którego koncie doszło do włamania i nieautoryzowanej płatności.
Prosimy, abyś nie wysyłał przedmiotu i dokonał zwrotu środków poprzez Allegro Finanse. Zwrot można wykonać poprzez zakładkę “Zamówienia” na stronie:
https://allegro.pl/seller-orders/#!/
Prosimy również o informację zwrotną w tej sprawie za pośrednictwem tego odnośnika
Uwaga: prosimy o niekorzystanie z opcji “Odpowiedz”.
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro"
Niestety wiadomość dotarła już po nadaniu i wydaniu przesyłki kurierowi i nie mam pojęcia jak na to zareagować.
@hurtkosmetyki_pl Proszę, żebyś odpowiedział na wiadomość, korzystając z odnośnika zamieszczonego w wiadomości. Wtedy Twoja odpowiedź trafi bezpośrednio do osób, które znają szczegóły tej sprawy i udzielą Ci pomocy.
Odpowiedziałem zgodnie z sugestią, aczkolwiek uważam że forma kontaktu poprzez ukryty link jest mało bezpieczna w dzisiejszych czasach. Pozdrawiam.