anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

E-mail o naruszeniu produktu

Caisj123
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem e-mail z informacją, że produkt jest niezgodny z prawem i należy go zdjąć z półki Nie wiem co to za produkt, co mam zrobić? Czy mój sklep będzie zamknięty?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

We wiadomości od allegro masz podane tytuły ofert

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Od kogo był to e-mail ? Jeśli od allegro to na pewno jest podpięty do odpowiedniej aukcji a może ci tylko ktoś z użytkowników podesłał taką informację widząc u ciebie wystawione coś niezgodnego z regulaminem nie wskazując dokładnie o który przedmiot chodzi.

oznacz moderatorów

Caisj123
#8 Zapaleniec#

Allegro <powiadomenia@allegro.pl> pochodzi z tej skrzynki. 

We hereby inform you that we are obligated to remove the offers listed in the 'List of Offers' section.

Every transaction email from Allegro contains your first name, last name, or the company name *

Why have I received this message?

We were notified by an authorized entity cooperating with us under the Rights Protection Cooperation Program.

It has demonstrated that your offers violate the exclusive rights of the trademark owner and/or the copyright owner (for example, copyrights to the design of the goods).

For more information on the most common violations of intellectual property rights, see here.

Legal basis

We have taken these actions as a result of receiving a notification that is considered reliable information within the meaning of Article 14 (3) of the Act of 18 July 2002 on Providing Services by Electronic Means. In the case of violations reported by an authorized entity, this means that the offers must be removed without undue delay.

What can the consequences be of listing infringing offers?

Your Sales Quality may be directly affected access to the Super Seller service may be restricted it may even result in your account being suspended the owner of the exclusive rights may take legal action

What to do now?

Most importantly: do not list offers for the reported goods.

See also the information on intellectual property rights in our short guide for sellers.

Will I have my fees refunded?

Yes, in proportion to the time the offer was visible on Allegro. You can find more information on this topic here.

Do you need more information?

Contact us. Attention: do not use the 'Reply' option (we will not get your message this way), but click the above link.

Best regards,

The Allegro Team

List of offers:

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Caisj123 z tego programu dostajesz powiadomienie gdy:
- zachodzi podejrzenie, ze produkty, które oferujesz są nieoryginalne;
- gdy używasz zdjęć i opisów (całych lub fragmentów) ze stron producenta/dystrybutora nie mając do tego prawa.

Często niestety, producenci/dystrybutorzy przy pomocy Allegro wywierają w ten sposób nacisk na małych, niezależnych sprzedawców, szczególnie gdy sprzedaje on poniżej cen u autoryzowanych sprzedawców.

Jeżeli jesteś pewny, że produkt jest oryginalny a opis twój możesz odpisać Allegro ale to nic nie da, skierują cie do firmy, która wniosła do nich skargę. Jeżeli korzystasz z jakichś dużych hurtowni i masz z nimi umowę, sprawdź czy jest w umowie zawarte lub możesz zawrzeć porozumienie na wykorzystanie zdjęć i opisów z hurtowni. My mamy takie umowy i posyłamy na drzewo Allegro i właścicieli praw.

I mały jeszcze tip, jeśli nie naruszasz tych praw, a Allegro z uporem maniaka usuwa ci ofertę i grozi zawieszeniem konta jeśli sytuacja się będzie powtarzać, to wystaw ją po prostu pod nowym numerem oferty. Allegro ma zgłoszenie na konkretną ofertę, o konkretnym numerze i tylko ją będzie sprawdzać przy wznowieniu. Tego samego towaru pod nowym numerem oferty już nie 🙂

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Caisj123   Wygląda na to że  to prawdziwa wiadomość od Allegro, jeśli przyjąć że informacje osobowe podane w mailu usunąłeś.

Żeby  napisać które oferty są niezgodne musieliby  chyba wyszczególnić  większość, a może  wszystkie?

Potrafisz udowodnić  że produktu marek  JEEP,  POLO,  KANGAROO są  oryginalne? 

Edit:  A jednak była lista ofert  na końcu, ale ją pominąłeś..😂

oznacz moderatorów

Caisj123
#8 Zapaleniec#

Oznacza to, że chcę usunąć wszystkie te produkty

oznacz moderatorów

Caisj123
#8 Zapaleniec#

nie mogę udowodnić sprawy,Oznacza to, że chcę usunąć wszystkie te produkty

oznacz moderatorów