Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam 2 wiadomości z e-maila allegro.lokalnie.oplata@gmail.com.
Ponoć klient opłacił zamówienie, jednak nie widzę tego rozpoczętego zamówienia na swoim Allegro Lokalnie — to zamówienie wciąż jest aktywne. Te wiadomości dotyczą tego samego zamówienia, od tego samego klienta. Wyskakuje mi też ostrzeżenie przy przejściu na tę stronę. Czy jest to oszustwo? Miał ktoś z tym do czynienia?
Tak to próba oszustwa, jeżyli che kupić to ma ofertę i może zapłacić, nie masz kasy na koncie, nie wysyłasz. Tu na forum jest opisane setki takich prób.
Tak właśnie myślałam. Wolałam się upewnić. Dziękuję!
@Client:41956358 Cześć. Dobrze, że jesteś czujna! 🙂 Status płatności od kupujących na Lokalnie sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących.
Jeśli masz taką możliwość, to podaj mi proszę login tego "kupującego".
Client:104074792
@Client:41956358 Dzięki, konto zostało zablokowane