Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zleciłem wypłatę środków PayU, ale niestety nie mam już dostępu do ustawionego 8 lat temu konta bankowego.
Czy jestem w stanie wstrzymać wypłatę i zlecić nową na ustawione na nowo konto?
Pozdrawiam,
Filip
Jeżeli konto jest nieaktywne to środki wrócą na AF, dopytaj tu o wypłatę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
@fkul Cześć Filip. Jeśli Twoje stare konto zostało zamknięte, to bank cofnie tę wypłatę. System nałoży jednak blokadę wypłat (ze względów bezpieczeństwa) i w tej sprawie skontaktuj się z nami proszę przez ten formularz.
Przed kontaktem przez wyżej podany formularz w zakładce Ustawienia wypłat uaktualnij swój numer rachunku i wykonaj przelew weryfikacyjny.
Cześć, dzięki Wam za pomoc.
Sprawa ma happy end, bo jeszcze wczoraj wieczorem zgłosiłem sprawę przez formularz kontaktowy i tylko 2,5h później (o 1:30 w nocy!) dostałem odpowiedź, że do PayU zostało zgłoszone anulowanie wypłaty, a o 8 rano środki już miałem z powrotem na koncie Allegro.
Pozdrawiam,
Filip