Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy zdarzyło wam się, że paczkomat odczytał waszą etykietę jako błędną, Mi wyświetlił taki komunikat 'błąd etykiety lub jej brak', po kontakcie z infolinią pracownik inpost informuje, że nie może wznowić etykiety, każe mi ją reklamować w allegro .Etykieta nie jest pozaginana ani ,żle wydrukowana.
Może tak jak u mnie : nie zauważyłam i wpadłam taki sam paczkomat badawczy co odbiorczy i mam ten błąd.
U mnie paczkomat nadawczy nie jest taki sam jak odbiorczy
I na dokładkę klient założył mi dyskusję za nieotrzymana przesyłkę, wygląda na to, że będę musiała pokryć koszty allegro smart, a w zasadzie nadać przesyłkę z kosztów własnych
@ulaabc czy nadając przesyłkę korzystałaś z Managera przesyłek InPostu? Sprawdziliśmy, że etykieta nie została nadana przez nasze narzędzie, nie był to też Smart!, więc reklamacja jest możliwa tylko u właściciela narzędzia, którego użyłaś do wygenerowania etykiety. Daj proszę znać z jakiego narzędzie skorzystałaś, a ja poproszę o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji InPost.
Wygenerowałam tym dniu kilka etykiet, wszystkie był poprawne i do nadania wszystkich użyłam tego samego narzędzia, więc jest niemożliwe, żeby to był mój błąd. Pracownik infolinii in post wskazał na błąd systemu allegro. Korzystałam z Managera przesyłek zintegrowanego z moim kontem allegro.
@ulaabc
W celu dokładniej weryfikacji zgłoszenia prosimy o bezpośredni kontakt na adres: pomoc@inpost.pl.
Prosimy wówczas o podanie numeru paczki, której nie udało się nadać, wraz z opisem sprawy.
@ulaabc Miałem kiedyś kilka takich przypadków że paczkomat nie chciał mi przyjąć paczki i nie był przepełniony ale podjechałem na inny w pobliżu i poszła bez problemu.
Też w ten sposób próbowałam ale z efektem tak jak wcześniej..