Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, udało mi się sprzedać przedmiot i kupujący wybrał opcje paczkomatu, problem w tym, że nie wiem co dalej zrobić. Według pomocy w zakładce zamówienia powinienem mieć wyświetlone okienko z opcją przejścia do managera inpost - nic mi się tam nie wyświetla. Chciałbym wysłać paczkę jak najszybciej jednak nie wiem jak wydrukować etykiete, wszystkie zakładki są puste, a pieniądze mam juz do wyciągnięcia po weryfikacji. Na stronie inpostu po połączeniu z allegro też 0 aukcji. Pozdrawiam i z góry dziekuje
@Client:79663527 Sprzedawałeś na Allegro Lokalnie, więc zamówienie znajdziesz w tej zakładce. Natomiast w artykule znajdziesz informacje jak nadać przesyłkę.
@nat_not Mam pytanie: w jakim formacie jest wygenerowana z poziomu AL etykieta: A4 czy A6P?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Etykieta ma format A6.
@nat_not No i gitara, dzięki za info:)
To jeszcze drugie pytanie: czy jest jakiś problem techniczny uniemożliwiający wygenerowanie etykiety do ofert, które zostały wystawione przed 4 grudnia? Pytam, bo w ostatnich 2-3 dniach było parę wątków, gdzie pytający mieli z tym problem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Od zespołu Allegro Lokanie dostałam informację, że nie odnotowali takich problemów.
@nat_not Co nie zmienia faktu, że było parę wątków z tym samym problemem, który jest poruszany i tutaj.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Tak, sprawa została zgłoszona do zespołu technicznego. Czekamy na weryfikację.
@Client:79663527 Przejdź do listy zamówień i z tego poziomu wybierz "Przygotuj paczkę do nadania".
@Knowhere Konsultuję tę sprawę. Odezwę się, kiedy uzyskam informacje.
@nat_not niestety jak Pani może zauważyć na załączonym przeze mnie scenie jedyna opcja jest "Czatuj" . Nie widzę opcji przygotuj paczkę do nadania 😞
@Client:79663527 Jeśli masz możliwość, sprawdź to proszę na komputerze, korzystając ze stacjonarnej wersji Allegro.
@nat_not Sprawdziłem stacjonarnie na komputerze i nadal nie widzę takiej opcji, co robić dalej? Klient czeka na paczkę
@Client:79663527 Prześlij mi zrzut ekranu z tej zakładki.
Proszę bardzo 🙂 @nat_not
@nat_not niestety przeszukałem pare wątków i wydaje się, że wiele osób ma z tym problem wysyłając towar na własną rękę, a nie przez allegro. Widać dobrze, że sprzedaż jest zakończona, a w zakładce odpowiedzialnej za sprzedane towary świeci pustkami. Bardzo proszę o pomoc bo czas gra tutaj rolę @nat_not
@Client:79663527 Dziękuję za zrzuty. Przekazałam je do konsultacji.
@Client:79663527 Dostałam informację, że przyczyną problemu jest wybrana opcja dostawy. Dla Paczkomatów 24/7 InPost opcja nadania przesyłki nie jest dostępna. Udostępniamy ją dla Allegro Paczkomaty InPost.
@nat_not Czyli w takim przypadku muszę ręcznie wysłać paczkę poza ingerencją allegro?
@nat_not W jaki sposób figuruje to prawnie, jeśli kupujący mimo otrzymanej paczki np. stwierdzi, że nie dostał przedmiotu bądź jest uszkodzony, skoro wszystkie formalności po dokonaniu zakupu wychodzą poza allegro?