anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykieta zwrotu - problem u kupującego

budomat-handel
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, czy w przypadku niezaznaczenia opcji "przyjmuję zwroty od firm" wygenerowanie etykiety zwrotnej jest w ogóle możliwe? Kupujący zgłosił zwrot, a potem otrzymałem wiadomość, że cytując "na poczcie coś nie przeszło i coś jest nie tak po stronie nadawcy". 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@budomat-handel Doprecyzuj, proszę. Kupujący chce zwrócić produkt, ale ty nie chcesz go przyjąć ze względu na to, że zamówienie było na firmę na fakturę? 

Opcja zwróć produkt, będzie dostępna w zakładce Moje zakupy. To od Ciebie zależy czy przyjmiesz zwrot od firmy, czy nie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

budomat-handel
#8 Zapaleniec#

Chodzi o to, że zwrot towaru został zgłoszony 16 marca, a do dzisiaj nie otrzymałem towaru. Zwrot jak najbardziej chciałem przyjąć. Dzisiaj kupujący napisał taką wiadomość: "witam, jest problem z etykietą. na poczcie pani nie mogła zaczytać . powiedziała,że jest problem i coś nie poszło od strony nadawcy". Sprawdziłem w warunkach zwrotów i adres się zgadza. Nie mam jedynie zaznaczonej opcji o zwrotach od firm. Zależy mi na tym, żeby się polubownie dogadać, ale bez otrzymania towaru nie przyjmę zwrotu. 

 
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@budomat-handel W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, jak kupujący skontaktuję się przez formularz. Nasi doradcy pomogą mu z etykietą zwrotną. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów