Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, czy w przypadku niezaznaczenia opcji "przyjmuję zwroty od firm" wygenerowanie etykiety zwrotnej jest w ogóle możliwe? Kupujący zgłosił zwrot, a potem otrzymałem wiadomość, że cytując "na poczcie coś nie przeszło i coś jest nie tak po stronie nadawcy".
@budomat-handel Doprecyzuj, proszę. Kupujący chce zwrócić produkt, ale ty nie chcesz go przyjąć ze względu na to, że zamówienie było na firmę na fakturę?
Opcja zwróć produkt, będzie dostępna w zakładce Moje zakupy. To od Ciebie zależy czy przyjmiesz zwrot od firmy, czy nie.
Chodzi o to, że zwrot towaru został zgłoszony 16 marca, a do dzisiaj nie otrzymałem towaru. Zwrot jak najbardziej chciałem przyjąć. Dzisiaj kupujący napisał taką wiadomość: "witam, jest problem z etykietą. na poczcie pani nie mogła zaczytać . powiedziała,że jest problem i coś nie poszło od strony nadawcy". Sprawdziłem w warunkach zwrotów i adres się zgadza. Nie mam jedynie zaznaczonej opcji o zwrotach od firm. Zależy mi na tym, żeby się polubownie dogadać, ale bez otrzymania towaru nie przyjmę zwrotu.
@budomat-handel W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, jak kupujący skontaktuję się przez formularz. Nasi doradcy pomogą mu z etykietą zwrotną. 🙂