Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w marcu zaczęłam sprzedaż na Allegro. Wiedziałam że płacę prowizję od sprzedanych produktów.
Pomimo braku sprzedaży otrzymałam fakture na kwotę 780,25zł .
1. Czy może ktoś mi wytłumaczyć za co? I gdzie otrzymałam wczęsniej informację o kwocie "zapewnienia funkcjonalności i usług..."
2. Skąd wzięło się saldo na koniec poprzedniego miesiąca? Co zawiera?
3. Zakończyłam dzisiaj wszytskie swoje oferty -czy to jest wystarczające, aby nie ponosić już żadnych kosztów na Allegro? Czy nie otrzymam juz faktur?
4. Jeśli nie to co mam zrobić, aby już nie ponosić kosztów.
z góry dziękuję za pomoc
O wyjaśnienie naliczonych opłat zwróć się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
Zajrzyj najpierw do rozliczeń z Allegro i przeanalizuj sobie wszystkie opłaty
Ok, zaznaczyłam wyróżnienie na konkretną ilość dni, czyli wynika z tego że Allegro wydłuża je automatycznie. Rozumiem, że powinnam odhaczyć w ofertach tą opcję po upływie tego czasu - jest to słabe rozwiązanie. Ilość dni to ilość dni, a nie wieczność. No ale ok.
To proszę jeszcze o informację, jak mam zakończyć współpracę. Zakończenie ofert jest wystarczające?
@Drukpoznan Opcję promowania odhacza się tuż przed upływem tego 10-dniowego okresu, a nie tuż po.
O rozwiązanie umowy (zamkniecie konta allegro) możesz wnioskować tutaj https://allegro.pl/rozwiazywanie-umowy/wniosek/rozwiazanie
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
A odwoływać się od decyzji Allegro możesz do uśmiechniętej śmierci - napiszą Ci, że logując się do serwisu zgadzasz się na postanowienia regulaminu. Regulamin jest tak starannie napisany aby go przypadkiem nie zrozumieć.
@Drukpoznan W tym artykule znajdziesz informacje jak zakończyć działalność w Allegro.