Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Klient w uwagach do zakupu poprosił o fakturę papierową, żeby dołączyć ją do paczki. Niestety mamy taki napływ zamówień, że faktury są wystawiane po jakimś czasie i nie mamy możliwości dołączenia jej do paczki. Czy w tym przypadku, musimy dosłać klientowi ową fakturę czy wystarczy, że jest wystawiona elektronicznie?
Klient prosił bo być może sam nie ma możliwości wydrukowania i lepiej mu takową wystawić aby nie uznał tego za słabą obsługę kupującego . Jedna faktura was nie zbawi i może mieć duży wpływ na opinie.
może i nie zbawi, ale przerabiamy dziennie około setki zamówień, nie jesteśmy w stanie pisać faktur na bieżąco.
@karczixi wyślesz Pocztą , tylko poinformuj o tym klienta .
@karczixi A jak kupujący wystawi wam komentarz to wówczas będziecie mieli czas na "prostowanie" tego?
Nie o to pytam. Pytam czy muszę dołączać, bo ktoś chce. Nie interesują mnie negatywne komentarze.
@karczixi nie , nie musisz
@karczixi Zgodnie z prawem nie musisz, możesz mu dosłać potem. obsługa klienta i ocena to już insza inszość.
Super, o to mi chodziło. Dziękuje. Faktura została dostarczona elektronicznie, klient może sobie wydrukować jak mu zależy.
Sprzedający wystarczająco nauczyli klientów roszczeniowości, daj to, daj tamto, za usunięcie negatywa zapłać. Klient został obsłużony należycie. Dostał towar dużo wcześniej niż mam termin realizacji.
Kupujący może nie być zadowolony z takiego obrotu sprawy, należy się z nim skontaktować i wyjaśnić.
a jak ktoś złoży telefoniczne zamówienie i będzie chciał fakturę, to również nie dołączacie mu jej do paczki ?
Nie przyjmujemy zamówień poza Allegro.
@karczixi czas , który tracisz na wpisy tu na Gadane przeznaczyłabyś na wypisanie owej faktury i problem nie byłby problemem .
@mdrogeria To samo chciałem napisać.
Mogłabym. Z tym ze towar został dawno wysłany, a wtedy tego czasu nie było.
1. Ja bym zrobił wyjątek i dołożył tą fakturę do paczki. Miałem klientów, co też o to prosili, bo mieli problem z drukarką lub byli w trakcie przeprowadzki, remontu itp.
2. Druga opcja to poinformować klienta najlepiej telefonicznie, że na własny koszt doślecie mu fakturę papierową w późniejszym terminie.
3. Inna opcja to zapewne negatyw, dyskusja itd.
"Za akceptację można uznać zgodę przyszłego odbiorcy faktur wyrażoną choćby ustnie lub w
sposób dorozumiany, której efektem będzie np. przyjęcie przez podatnika otrzymanej w formie
elektronicznej faktury do realizacji, w tym do uregulowania płatności z niej wynikającej.
Sprzedawca ma zatem prawo wysyłać e-faktury na podstawie domniemanej zgody nabywcy,
tzn. poprzez brak protestu po otrzymaniu faktury w formie elektronicznej."
Moim zdaniem Klient chciał fakturę papierową, więc nie wyraził zgody na elektroniczną.