Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam problem otóż od jakiegoś czasu zdecydowałem się nie dołączać fizycznej faktury do zamówienia tylko po prostu dołączam ją przez allegro poprzez opcję prześlij fakturę. Często sie zdarza że klienci piszą oraz wydzwaniają do mnie, bo nie mają nigdzie faktury. Zmuszony jestem wysyłać im na maila. Czy ja coś źle robię czy jednak ta opcja nie działa tak jak myślę i fakturę trzeba wysyłać np. poprzez skrzynkę mailową.
Pozdrawiam
@Rolcars Ta opcja działa, ale możliwe że nie tak jakbyś sobie życzył.
Faktura pojawia się w szczegółach zamówienia, gdzie klient sobie to musi znaleźć. Tylko że większość klientów nie wie, gdzie tego szukać ani nie jest to szczególnie oczywiste patrząc na zamówienie. Podziękujmy tutaj Allegro, które ma tak nieczytelny interfejs.
Jeżeli chcesz zapewnić 100% dotarcia faktur do klientów, wysyłaj je wszystkie mailowo.
Ale to musze każdego klienta prosić o podanie mi swojego maila bo rozumiem ze na ten mail w @allegromail nie moge wysłać żadnej wiadomości
@Rolcars Jak najbardziej możesz wysłać maila z fakturą na ten @allegromail. Mój klient tak robi od lat. 🙂
Dodałem pomysł na to żeby to jakoś ułatwić klientowi, sam dodam że mam z znalezieniem faktury problem, ale jak na ten moment cisza 🙈
Szczerze powiedziawszy klienci wolą faktury na maila niż na jakimś allegro. Bo pobieranie jest uporczywe i można łatwo przeoczyć.
1. Wysyłaj faktury na maila - tego samego co w zamówieniu. Sam tak robię i nie ma problemów.
2. Od 1 lipca 2024 (o ile znowu nie przesuną terminu) problem zniknie, bo ruszy obowiązkowy KSeF: