Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Do tej pory nie otrzymaliśmy faktury za usługi świadczone od połowy listopada oraz za miesiąc grudzień 2021. Co może być przyczyną braku faktur z a usługi z Inposta ?
Babymarket_eu
Dzień dobry,
prosimy o przesłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl.
W treści zgłoszenia należy podać numer nip oraz miesiące, za które faktura nie została przesłana.
Zgłoszenie możemy również przekazać z poziomu naszego BOK. W tym celu prosimy o komplet informacji, wysyłając zgłoszenie na adres bok@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy też o informację, czy posiadają Państwo z nami podpisaną umowę, czy może chodzi o faktury wystawiane dla Klientów indywidualnych.
JA TEZ NIE MAM FAKTURY OD InPost za maj 2022. Wysłałam prośbe pod adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl. i czekam na odpowiedź.