anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

faktury za inpost

babymarket_eu
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie, 

Do tej pory nie otrzymaliśmy faktury za usługi świadczone od połowy listopada oraz za miesiąc grudzień 2021. Co może być przyczyną braku faktur z a usługi z Inposta ?

Babymarket_eu

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

@babymarket_eu 

Dzień dobry, 

prosimy o przesłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl. 

W treści zgłoszenia należy podać numer nip oraz miesiące, za które faktura nie została przesłana.

Zgłoszenie możemy również przekazać z poziomu naszego BOK. W tym celu prosimy o komplet informacji, wysyłając zgłoszenie na adres bok@inpost.pl.  W zgłoszeniu prosimy też o informację, czy posiadają Państwo z nami podpisaną umowę, czy może chodzi o faktury wystawiane dla Klientów indywidualnych.

 

 

 

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

JA TEZ NIE MAM FAKTURY OD InPost za maj 2022. Wysłałam prośbe pod adres  faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl.  i czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów