faktury za inpost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie,
Do tej pory nie otrzymaliśmy faktury za usługi świadczone od połowy listopada oraz za miesiąc grudzień 2021. Co może być przyczyną braku faktur z a usługi z Inposta ?
Babymarket_eu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
prosimy o przesłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl.
W treści zgłoszenia należy podać numer nip oraz miesiące, za które faktura nie została przesłana.
Zgłoszenie możemy również przekazać z poziomu naszego BOK. W tym celu prosimy o komplet informacji, wysyłając zgłoszenie na adres bok@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy też o informację, czy posiadają Państwo z nami podpisaną umowę, czy może chodzi o faktury wystawiane dla Klientów indywidualnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
JA TEZ NIE MAM FAKTURY OD InPost za maj 2022. Wysłałam prośbe pod adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl. i czekam na odpowiedź.