Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hi,
We are an overseas seller and have shipped our orders via Fedex. Recently, for one order, Fedex has been unable to contact the buyer.
We tried contacting the buyer but to no avail and the deadline is almost up.
What else can we do?
What happens when item is returned back to us at further additional costs? Does buyer bear the costs? Or?
‐----------------------------------------------------------------
Cześć, Jesteśmy sprzedawcą zagranicznym i wysyłamy nasze zamówienia za pośrednictwem Fedex. Ostatnio w przypadku jednego zamówienia Fedex nie mógł skontaktować się z kupującym. Próbowaliśmy skontaktować się z kupującym, ale bezskutecznie, a termin dobiega końca. Co jeszcze możemy zrobić? Co się stanie, gdy przedmiot zostanie nam zwrócony z dodatkowymi kosztami? Czy kupujący ponosi koszty? Lub?
@AstOnline Podaj mi proszę numer tego zamówienia - spróbujemy skontaktować się z kupującym. Jeśli przedmiot do Was wróci, to oczywiście możecie ubiegać się o zwrot kosztów od klienta.