Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czy przy zakładaniu konta allegro w jakiś sposób weryfikuje telefon lub adres użytkownika? Zakładałam konto firmowe, więc nie wiem jak to wygląda dla klientów prywatnych. Mam 2 przypadek, że klient dość nowy, bo konto założone 3 miesiące temu zmówił przesyłkę za pobraniem. Odezwał się do mnie inpost, że podany adres jest nieprawidłowy. Napisałam do Klienta, nie odpisuje. Zadzwoniłam - po 2 sygnałach mnie zrzuca. Sprawdzam adres - oczywiście dana ulica nie istnieje w miejscowości. Już wiem, że paczka do mnie wróci więc jestem do tyłu za wysyłkę i zwrot. Czy gdzieś zgłaszacie takie konta oprócz czarnej listy u siebie?
@sklepiksenpaia Podaj mi proszę numery zamówień, których dotyczy sytuacja, sprawdzimy te konta.
Już zgłosiłam przez formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
@sklepiksenpaia Allegro nie weryfikuje adresów i telefonów kupujących. Dopiero gdy ktoś chce sprzedawać, musi przejść weryfikację danych osobowych.
Najlepiej nie udostępniaj pobrań. Zgłosić możesz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
Nie udostępniaj przesyłek pobraniowych. Albo po każdym takim zakupie weryfikuj dane przed wysyłką.
Teraz już będę tak robiła
sklepiksenpaia moja dobra rada ,, NIE OFERUJ PRZESYŁEK ZA POBRANIEM ,, unikniesz podobnych sytuacji i kosztów .CL tak , ale to tylko przykrycie dalej trwającego problemu .Sąd .. czy warto , sam musisz podjąć decyzję .
A nie stracę smarta, jeżeli nie będę miała za pobraniem przesyłek?
Nie. Abyś miał wybranych/wymaganych przewoźników wystarczy płatność z góry.
sklepiksenpaia usunąłem z ofert przesyłki za pobraniem ponad rok temu . Miałem czarne myśli , ale nic ... na prawdę nic się nie stało , a jaka spokojność ducha 😀 . Owszem udostępniam tą opcję ,ale tylko jednorazowo na życzenie znanym już od lat klientom .