Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Mam inny adres siedziby i inny obsługi zwrotów. Niedawno znowu była zmiana adresu a zwroty cały czas przychodzą na stary adres. Oczywiście kurier nie zadzwoni, tylko jest zwrot do nadawcy.
Wydawało mi się, że zmieniliśmy wszędzie, gdzie występował stary adres, ale to nadal nie działa.
@Amourelle Jeśli chodzi Ci o przesyłki, których nie odebrali klienci, przewoźnicy zwracają je na adres nadania. Paczki odsyłane przez klientów wracają na adres podany w warunkach zwrotów.
No właśnie z tym zwrotem na adres nadania chyba nie do końca tak to działa, bo nadajemy od miesięcy w jednym paczkomacie a adres w InPost jest zmieniony na 100%. W warunkach zwrotów mamy 3 adresy i w sumie nie wiem jak dokonywany jest wybór, na który przyjdzie zwrot.
Zmieniliśmy wszystkie 3 na taki sam, miejmy nadzieję, że to zadziała.
Dziękuję