anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie dokonać zmiany adresu do zwrotów, żeby WSZYSTKIE zwroty tam trafiały?

Amourelle
#7 Wielbiciel#

Witajcie

Mam inny adres siedziby i inny obsługi zwrotów. Niedawno znowu była zmiana adresu a zwroty cały czas przychodzą na stary adres. Oczywiście kurier nie zadzwoni, tylko jest zwrot do nadawcy.

Wydawało mi się, że zmieniliśmy wszędzie, gdzie występował stary adres, ale to nadal nie działa.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amourelle Jeśli chodzi Ci o przesyłki, których nie odebrali klienci, przewoźnicy zwracają je na adres nadania. Paczki odsyłane przez klientów wracają na adres podany w warunkach zwrotów.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amourelle
#7 Wielbiciel#

No właśnie z tym zwrotem na adres nadania chyba nie do końca tak to działa, bo nadajemy od miesięcy w jednym paczkomacie a adres w InPost jest zmieniony na 100%. W warunkach zwrotów mamy 3 adresy i w sumie nie wiem jak dokonywany jest wybór, na który przyjdzie zwrot.

Zmieniliśmy wszystkie 3 na taki sam, miejmy nadzieję, że to zadziała.

Dziękuję

oznacz moderatorów