Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem klientowi prośbę o dopłatę i go o tym w mailu poinformowałem, że to zrobiłem. A on nie może tego znaleźć i mnie się pyta gdzie ta prośba jest. Ja z kolei nigdy nie byłem po drugiej stronie w roli dopłacającego i też w sumie nie wiem. Według mnie powinna być na mailu, ale nie chcę w ciemno odpisywać.
Kupujący otrzyma powiadomienie z informacją, że powinien dopłacić określoną kwotę na e-mail, który podał w ustawieniach konta. Znajdzie tam również dane transakcji oraz link do formularza dopłaty.
Lub niech wejdzie :
Dopłatę możesz zrobić także w zakładce Moje zakupy. Aby to zrobić:
Maksymalna kwota dopłaty przez zakładkę Moje zakupy wynosi 30 zł. Dopłatę możesz wykonać tylko raz dla danego zamówienia.
Dziękuję.