Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zapłaci to środki masz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Tam widzę 0zł co dalej
Czyli jeszcze nie zapłacił za przedmiot.
Kupujący dokonał zakupu na allegro zwykłym czy lokalnie.
Tzn że nie zapłacił, nie wysyłaj jak nie będziesz miał kasy, jeżeli zapłacił przelewem tradycyjnym to trwa to ok 3 dni.
Client36559737 -jak kupujący zapłacił za przedmiot to musisz przejść do zakładki"wpłaty od kupujących" i tam zobaczysz czy kupujący zapłacił czy nie. Allegro jeszcze wysyła e-maila że kupujący zapłacił za produkt.
Dzwoniłem do Klienta twierdzi że zapłacił nigdzie nie mam potwierdzeni ,on tłumaczy że muszę mieć konto,a ja je mam i tam jest 0 zł,nie wiem co robic .
Nic nie rób, takie potwierdzenie od kupującego nic nie oznacza, a w jaki sposób kupujący zapłacił? Masz aktywowane konto do wypłat, może jak masz ustawione automatyczne wypłaty to kasa jest na koncie bankowym?
Być może wybrał przelew tradycyjny taki przelew księguje się do 3 dni roboczych
@Client:36559737 jeżeli chodzi o zamówienie nr 09ab76d1-93d2-11ec-b5ca-571cffd2ae8a to płatność ma status "rozpoczęta", skonsultuję z operatorem co się dzieje z tą płatnością i wrócę tutaj z informacją, gdy tylko ją otrzymam.
@Client:36559737 wracam z informacjami w tej sprawie, napisaliśmy do kupującego z prośbą o przesłanie potwierdzenia przelewu, będziemy to wyjaśniać.
Jeżeli w zamówieniu mam napisane "OPŁACONE", czy to oznacza na 100% że jest opłacone i mogę wysyłać paczkę, czy nie? Mam tylko płatność z góry.
@CHECINIAKI Tak, jeśli zamówienie ma status opłacone, możesz wysłać paczkę. Czy możesz wskazać mi dokładny numer tego zamówienia? Sprawdzę je dokładnie w naszym systemie.