Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jak w temacie. Niby zwróciłem Kupującym nadpłaty za przesyłki, ale nie widzę nigdzie historii tych zwrotów. Jak się upewnić, że nadpłaty zostały oddane?
Pozdrawiam
Zwróconą kupującemu wpłatę zobaczysz w zakładce Zwroty wpłat oraz w zakładce Środki i historia operacji, w której oprócz zwrotów znajdziesz również szczegółowe informacje dotyczące wszystkich Twoich transakcji i płatności.
Kupujący otrzyma zwrot środków:
Jeśli kupujący korzystał z Allegro Smart! lub kuponu, wówczas zwrot zostanie automatycznie pomniejszony o wykorzystane przez niego zniżki.
Kupujący otrzyma powiadomienie dotyczące zwrotu i informację o sposobie przekazania środków.
Widoczne w zakładce zwroty mogą mieć różne statusy, w zależności od tego, co dzieje się ze środkami:
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Problem w tym, że nie pojawił się ani razu obrazek jak w pkt. 6., czyli z informacją "Zleciliśmy zwrot wpłaty", nie dostałem także maila z potwierdzeniem. Muszę nadal czekać, czy coś poszło nie tak? Dodam, że w momencie zlecania zwrotu miałem wystarczającą ilość środków.
Już rozwiązałem problem. Nie zaznaczyłem wcześniej powodu zwrotu. 🙂
Pozdrawiam