Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przepraszam ale omyłkowo kliknąłem publikuj przed dodaniem opisu sprawy. Edytując minął czas i tak wyszło. Poniżej opisałem sytuację.
Kupujący powinien odstąpić od umowy zakupu, teraz nadal towar należy do niego, możesz wysłać najpierw powiadomienie do kupującego i wyznaczyć czas na odebranie, po opłaceniu przesyłki.
Nie dostałeś zwrotu, nie masz żadnej wiadomości w systemie?
Pytam jako sprzedający. Przesyłki wracają nie odebrane, z kupującym nie było kontaktu. Mam kilka takich zamówień nie odebranych. Czy mam dokonywać zwrotów za zakupiony towar i uznać że sprawa jest zakończona? Co z kosztem przesyłki jeżeli nie była w Smart
@BrukoSK nie, bo towar należy do kupujących, kontakt i muszą podjąć decyzję czy chcą kasę minus koszt wysyłki i powrotu czy płacą za powrót i ponowną wysyłkę, sam nie powinieneś oddawać kasy 😄
Witaj, @BrukoSK.
Allegro daje Ci możliwość kontaktu z kupującym na kilka sposobów, najlepiej robić to na piśmie, np. przez Centrum Wiadomości . Powiadom nabywców, że paczka wróciła do Ciebie i oczekujesz na decyzję o odstąpieniu od umowy albo na zapłatę za ponowną wysyłkę do klienta. Jeśli paczka nie została odebrana i wróciła do Ciebie z winy przewoźnika warto złożyć u niego reklamację i powiadomić o tym kupującego. Jedna próba kontaktu na piśmie w zupełności wystarczy. Zabezpiecz paczki i oczekuj na decyzję nabywców.
PS: Za chwilę dyżurujący funkcjonariusze tego forum doradzą Ci obciążenie klientów kosztami przechowywania paczek i zagrożenie, że nieodebrana paczka będzie zutylizowana. Nie daj się podpuścić konkurencji - to ich stała śpiewka, która ma Cię nakłonić do zaszkodzenia klientowi, a w konsekwencji samemu sobie.