Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zaczął dyskusję z pomocą Allegro sprzedałem mu nowe adidasy sportowe, jednak on stwierdził że na boku były przybrudzone i na bokach guma troszkę odklejona, obawiam się że zrobił to umyślnie bo przed wysyłką sprawdzałem i były dobre. Teraz po nie udanym dogadaniu się z kupującym wkroczyło Allegro Protect . Kupujący pewnie chce uzyskać jakąś rekompensatę i zarobić na tym. Zaproponowałem żeby butów nie oddawał i podał numer konta to zwrócę pieniądze ale milczy. Najlepiej jak bym się skontaktował z Konsultantem w tej sprawie i wyjaśnił to do końca. Nie posiadam numeru telefonu być może jest ktoś w posiadaniu takiego numeru i mi pomoże.
@Client:103561663 Kontakt tu jest tylko tak możliwy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
To miejsce też znalazłem tylko co dalej wciskać żeby uzyskać telefon lub jakieś połączenie z konsultantem, kiedyś raz mi się udało i wyskoczyła mi ikonka z słuchaweczką do połączenia ale teraz jóż nie pamiętam jak mi się to udało i czy to było na tej stronie/
@Client:103561663 nie mamy infolinii Allegro. Możesz jedynie zamówić rozmowę z konsultantem.
Jest infolinia dla seniorów ,chyba że kolejna zmiana i już nie ma infolinii dla seniorów
Gdzie znajdę tą infolinię